Club3d GF4 TI4280 Resolutie

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Naar aanleiding van Resolutie TI4280 van Club3d?
moet ik helaas weer een topic openen, omdat er weer naar een faq gewezen wordt en ik dat allemaal geprobeert heb, maar resultaat 0. Nog niet eens een kans gehad om te zeggen dat ik dat allemaal al gelezen had.

Ik heb een Club3d Geforce4 TI4280, maar met de tv out krijg ik de resolutie niet hoger dan 800 by 600.. Terwijl hij volgens club3d 1024 by 768 moet kunnen.

Ik heb dus alles geprobeert en gelezen, wat ik vraag is dus iemand die er echt iets van weet en dus een antwoord er op geeft en niet een moderator die maar naar een faq verwijst en voor de rest geen tips of wat dan ook geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door QSYS op 21-01-2003 19:47 ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heb je nou al eens nagekeken of je tv die resolutie wel aan kan?

/edit
Fire_escape schreef op 21 January 2003 @ 15:13
Kan je tv die resolutie wel aan?

De reden dat de meeste consoles op lage(re) resoluties draaien is dat veel tvs (met uitzonderingen natuurlijk) hoge(re) resoluties niet aan kunnen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• QSYS
Hij zit op de video aangesloten en met een GF4 MX 440 kon die de resolutie wel aan. TV is trouwens een nieuwe 82 cm breedbeeld van Aristona.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Is dit toevallig jouw kaart:

http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=4&prodid=48

Want de tv-out resolutie is iets anders als de Integrated TV encoder supporting 1024*768 Resolution.

High Quality Video Playback

- Integrated Dual 350 MHZ Dac`s, drivers two independent CRT displays with crisp and clear image quality at 2048*1536 @ 75Hz
- Single-link external TMDS, max resolution over digital port 1600*1200 60 HZ (VESA standard)
- Integrated TV encoder supporting 1024*768 Resolution

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• QSYS
Nee, de mijne is 8 x AGP

Club3d GeForce4 Ti4200-8X vivo

[ Voor 42% gewijzigd door QSYS op 21-01-2003 21:10 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb dus alles geprobeert en gelezen
Als je dan toch zomaar een nieuw topic opent.. geef dan iig precies aan wat je geprobeerd hebt. Als je echt alles al geprobeerd hebt kan natuurlijk niemand je helpen...

• QSYS
Alles wat ik op het tv-out faq vond. En detonators geprobeert. Voor de rest nog wat andere forums gelezen.

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tvtool geprobeerd? Als het daarmee niet lukt kan ik me haast niet voorstellen dat je kaart het ondersteund....

• QSYS
Bij tv-tool heb precies dezelfde opties voor resolutie als bij nview. Niet dat ik het erg vind, want dan donder ik gewoon de ATI9500 Pro er in. Vind het toch wel een betere kaart. Ik vond het gewoon vreemd.
Ik heb ook niet echt een hogere resolutie nodig, het is alleen maar voor films te kijken.
Als er toch iemand een oplossing heeft of weet waar het aan ligt, wil ik het wel weten.
Bedankt voor de reacties tot zover...
Pagina: 1