Ik krijg als het goed is volgende maand mijn waterkoeling binnen, en op mijn radiator wilde ik 2 120mm fans plaatsen, alleen ben ik (nog) niet van plan te gaan OC-en, maar wil ik wel stilte.
Naar aanleiding van onderstaand schema wilde ik ook een rheobus maken, maar dan net ff anders

Alleen wilde ik ook grofweg zien hoever de uitsturing was mbv licht, en heb dus over C2 nog een blauw ledje gezet.
Aangezien er op mijn werk nog wat plexiglas van 3 mm over was ben ik gaan zagen en lijmen.....

Let ook op de ledjes tussen de potmeters in, deze liggen dus verzonken achter de 'bay'.

en even een totaalshotje van het geheel zonder deksel.....

Hierna volge het in elkaar lijmen van het geheel, helaas geen foto's van gemaakt
, maar heb em net ingebouwd, en moet zeggen, ben wel tevreden hoor!
Zonder verlichting (knop op 0%)

Met verlichting (knop op een willekeurige stand behalve 0%)

Tot slot nog even een laatste stand van zaken qua mijn kast:

Reacties en evt suggesties zijn altijd welkom.
Naar aanleiding van onderstaand schema wilde ik ook een rheobus maken, maar dan net ff anders

Alleen wilde ik ook grofweg zien hoever de uitsturing was mbv licht, en heb dus over C2 nog een blauw ledje gezet.
Aangezien er op mijn werk nog wat plexiglas van 3 mm over was ben ik gaan zagen en lijmen.....
Let ook op de ledjes tussen de potmeters in, deze liggen dus verzonken achter de 'bay'.
en even een totaalshotje van het geheel zonder deksel.....
Hierna volge het in elkaar lijmen van het geheel, helaas geen foto's van gemaakt
Zonder verlichting (knop op 0%)
Met verlichting (knop op een willekeurige stand behalve 0%)
Tot slot nog even een laatste stand van zaken qua mijn kast:
Reacties en evt suggesties zijn altijd welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door Thunderman_303 op 21-01-2003 19:29 ]