Toon posts:

De 24-uurs koe-economie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben afgelopen weekend tijdens een kleine excursie op een zg model koeienbedrijf geweest. Dit boertje had het helemaal voor elkaar, zijn koeien werden volledig automatisch rondom de klok gemolken en gevoerd. Kijk, daar heb ik wel oren naar ;) Ik heb 'm nog gevraagd hoe zijn dnetc.ini file eruit zag, maar dat begreep ie toch niet zo goed :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

;)

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:17
LOL!

Verwijderd

}:O :o }:O

Verwijderd

Mooh en toen heb jij hem uitgelegd wat je bedoelde en nou zijn al zijn computers die hij gebruikt om de koeien te melken voorzien van een client;)?

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 10:48 schreef DaMaster het volgende:
Mooh en toen heb jij hem uitgelegd wat je bedoelde en nou zijn al zijn computers die hij gebruikt om de koeien te melken voorzien van een client;)?[/quote]Hahaha.....uiteraard :) Een beetje boer kan niet zonder de laatste versie van dnetc, jammer dat ie geen nieuwe T-Birds had staan ;)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 14:36 schreef DeBoertjes het volgende:
Hahaha.....uiteraard :) Een beetje boer kan niet zonder de laatste versie van dnetc, jammer dat ie geen nieuwe T-Birds had staan ;)[/quote]Tuurlijk heeft hij geen T-Birds staan, hij is immers een veeboer met koeien, en geen vogelfokker :D
Pagina: 1