Toon posts:

Abit KA-7 Laat alleen fans draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2e hands via tweakers.net een Abit KA-7 + Athlon800 slot Samen met goldenorb koeler gekocht. Vanmiddag gelijk alles aangesloten en ingebouwt, Ram erin (133mhz sdram 128mb) TNT2 pci erin (had geen agp kaart meer) lan kaartje erin, voeding aangesloten. Doet niks alleen fans gaan draaien 8)7
Toen een andere voeding aangesloten enw eer hetzelfde :/ Zelfs zonder vga kaart GEEN beepjes. Er zijn geen condensators opengebarsten. (er zit alleen een klein deukje zo groot als een pincet puntje n een condensator aan de bovenkant niet in het midden)

Ik weet het echt niet meer :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 19:54 ]

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Gaan je keyboard leds wel heel even aan?
En misschien kan je een andere cpu proberen ?

Wat evenuteel een andere oplossing is, is zoeken naar een abit post-man, das een soort d-led wat msi heeft, maar dan van abit. Dit kan ook wel eens helpen bij het opsporen van fouten.

Maar denk toch echt dat je mobo gaar is

Verwijderd

Topicstarter
Dreamstar schreef op 21 January 2003 @ 19:24:
Gaan je keyboard leds wel heel even aan?
En misschien kan je een andere cpu proberen ?

Wat evenuteel een andere oplossing is, is zoeken naar een abit post-man, das een soort d-led wat msi heeft, maar dan van abit. Dit kan ook wel eens helpen bij het opsporen van fouten.

Maar denk toch echt dat je mobo gaar is
met de search vond ik 1 topic waar helaas geen oplossing in stond, Die had psies hetzelfde Ik ga em nu op antistatische zakjes testen.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Denk niet dat dat veel zin zal hebben.

Alstie het dan wel zou doen, zou het betekenen dat je kast ergens sluiting maakt, maar dan zou hij bijna direct weer compleet uit moeten gaan, nadat je hem aanzet.

Verwijderd

Topicstarter
Dreamstar schreef op 21 January 2003 @ 19:49:
Denk niet dat dat veel zin zal hebben.

Alstie het dan wel zou doen, zou het betekenen dat je kast ergens sluiting maakt, maar dan zou hij bijna direct weer compleet uit moeten gaan, nadat je hem aanzet.
Hij werkt laat nu ook alleen de fans draaien :/ totzover was mijn ervaring met 2e hands zooi kopen best goed 8)7 iemand nog een suggestie :(

Verwijderd

Topicstarter
fixed, proc ffe harder aangedrukt :)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:45
gelukkig maar.. veel plezier ermee :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Topicstarter
-ScuL- schreef op 21 January 2003 @ 20:58:
gelukkig maar.. veel plezier ermee :)
Ja wast maar zo, iig als ik boot blijft ie gewoon hangen bij hdd;s detecteren (ja ze zijn heel en goed aangesloten) als ie dan wel doorboot wil ie ineens niet van cd booten :? laatstaat dat ie de cd/rom drives pakt. Ik heb ook me enermax350watts geprobeert dat had geen effect :/

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

cmos clearen ofzo? misschien dat dat helpt ;)

Verwijderd

had laatst een KT7A die brak was. zelfde ding: alleen fans draaien. wat bleek: mobo brak, doorgebrand. Bij jou start de bios nog. Kijk misschien achter op je mobo als niks zwart is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 20:48:
had laatst een KT7A die brak was. zelfde ding: alleen fans draaien. wat bleek: mobo brak, doorgebrand. Bij jou start de bios nog. Kijk misschien achter op je mobo als niks zwart is ;)
Er is niks zwart, ook niet aan de voorkant (verbrand dan)

(weet iemand toevallig hoe ik em uit het slot krijg?, Straks breek ik em af :{ )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 13:48 ]

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:04
lezen Cochrane :+

[ Voor 92% gewijzigd door Drogo op 24-01-2003 13:29 ]

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
sigh.. laat maar, is al opgelost.

[ Voor 95% gewijzigd door Dr.Q op 24-01-2003 22:06 ]

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1