• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Hoi,

Ik heb een Nokia 5510 en ik probeer daar muziek op te zetten. De eerste keer ging het allemaal prima, de 2e keer had ik al wat problemen (meldingen dat het ding al vol zat, maar dat kan ook aan mij liggen, apperaat dat opeens niet meer werd gevonden)

Maar nu doet het hele kabeltje niks meer lijkt wel. De telefoon word niet eens herkend in windows, en ook in het status-venstertje van de USB-heb zie ik niks verschijnen.
Gisteren deed hij hij nog gewoon, en toen ik muziek aan het kopieren was (56Mb) kreeg ik de melding dan het apperaat vol was. Toen ik vervolgens in de explorer naar de schijf keek, stond er niks op, en Nokia Audio Manager wou ook niet meer connecten. De telefoon geeft ook aan dat er niks op staat. Na het kabeltje er opnieuw in stoppen gebeurde er dus helemaal niks meer.

Ook op een andere PC gebeurd er niks en ik vermoed dus het kabeltje, maar die zijn behalve nergens verkrijgbaar ook nog eens belachelijk duur.. :(

Iemand die misschien een oplossing heeft? Of zouden ze dit in een telefoon winkel kunnen controleren (er zit hier nergens een Nokia winkel iig)
Software opnieuw instaleren werkt niet, en opnieuw opstarten ook niet. Andere apperaten worden wel herkend, en het ligt niet aan de USB poort op het moederbord of op de hub.

[ Voor 5% gewijzigd door Tim op 21-01-2003 19:14 ]

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je Windows XP gebruikt dan was er nog een speciale aanwijzing voor het gebruik van de software, zie hier.

Als het echt niet werken wil dan ligt het inderdaad aan de kabel lijkt me. Als je lid van Club Nokia bent zou ik zeker langs zo'n Nokia winkel gaan. Als je nog garantie hebt word je waarschijnlijk ook nog gratis geholpen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Nee, helaas, dat had ik ook al geprobeerd, maar er verschijnt nul

[edit]
Hij doet het opeens weer.. beetje vreemd

[ Voor 29% gewijzigd door Tim op 26-01-2003 13:45 ]