Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Nee, dat is niet zo. Daar staat alleen maar eenuitlegfile over de install die je kunt doen via de Windowsupdatesite
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Verwijderd
bij mij niet en ik heb de 8k9a
dat is toch raar
zal ik ze je anders mailen? t zal wel neit zo groot zijn (of is dat warez ofzo??)
zeg t maar, ik vind t echt raar, ook als je met autorun van de driver cdrom kijkt bij usb installatie enzo?
dat is toch raar
zal ik ze je anders mailen? t zal wel neit zo groot zijn (of is dat warez ofzo??)
zeg t maar, ik vind t echt raar, ook als je met autorun van de driver cdrom kijkt bij usb installatie enzo?
Heb zaterdag het zelfde gedaan bij dit type plankje, en als je hem laat zoeken nadat je SP1 heb geinstalleerd moet hij hem vinden, werekt lekker dat plankje, met een 2600xp op 14x 166@2324 mooi hé
succes
succes
systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human
Op mijn CD staat echt alleen een READ ME over de installatie. Dus er gebeurt bij mij iets onverwachts. Misschien wil bo030285 mij inderdaad even die drivers mailenop: p.keller@hccnet.nl
Het is net nog iets te vroeg om te kicken, dus dat doe ik maar niet. Maar ik zou toch wel aan bo030285 willen vragen of hij de drivers even zou willen mailen.
Heb dezelfde mobo en bij mij is 'ie wel gewoon geinstalleerd....hoe ik dat heb geflikt weet ik niet meer - want ik weet dat ik ook ooit die prob. heb gehad
Pagina: 1