Epox 8k9a2+, winXP, USB2 installeert niet

Pagina: 1
Acties:

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
Hoi,
heb sinds kort dat Mobo en alles installeert goed, maar als SP1 is geinstalleerd moet je toch de keus krijgen om USB2 te installeren via de Windows update.
Nou, hier dus niet. USB2 blijft onvindbaar en krijg ook niet de mogelijkheid. En, ja, in het bios staat het aan. Zie ik nou iets simpels over het hoofd. DE FAQ en search boden geen soelaas. Er is nog geen bios update, dus dat soort adviezen gaat niet helpen. Wie wel?

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

Verwijderd

epox cdrom staan ze op en die werken ook na de intall van sp1, its all you need

• Peter Keller
Nee, dat is niet zo. Daar staat alleen maar eenuitlegfile over de install die je kunt doen via de Windowsupdatesite

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

Verwijderd

bij mij niet en ik heb de 8k9a
dat is toch raar
zal ik ze je anders mailen? t zal wel neit zo groot zijn (of is dat warez ofzo??)
zeg t maar, ik vind t echt raar, ook als je met autorun van de driver cdrom kijkt bij usb installatie enzo?

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Heb zaterdag het zelfde gedaan bij dit type plankje, en als je hem laat zoeken nadat je SP1 heb geinstalleerd moet hij hem vinden, werekt lekker dat plankje, met een 2600xp op 14x 166@2324 mooi hé

succes

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

• Peter Keller
Op mijn CD staat echt alleen een READ ME over de installatie. Dus er gebeurt bij mij iets onverwachts. Misschien wil bo030285 mij inderdaad even die drivers mailenop: p.keller@hccnet.nl

• Peter Keller
Het is net nog iets te vroeg om te kicken, dus dat doe ik maar niet. Maar ik zou toch wel aan bo030285 willen vragen of hij de drivers even zou willen mailen.

• ZOMERZON
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Heb dezelfde mobo en bij mij is 'ie wel gewoon geinstalleerd....hoe ik dat heb geflikt weet ik niet meer - want ik weet dat ik ook ooit die prob. heb gehad
Pagina: 1