Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vodafone] beltegoed € 10,- op elke gsm?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb zelf een abonnement, en 3 maanden hiervoor had ik nog een prepaid telefoon, ook van Vodafone.

Die telefoon is kapot gegaan, maar afijn, daar gaat het nu niet om.

Bij dat pakket zat 15 euro beltegoed, waarvan 10 euro via de antwoordkaart.
Nu heb ik dat kaartje van € 10,- hier nog liggen, en nog niet opengemaakt.

Nu wil ik die cadeau dan aan een vriendin van mij, maar mijn vraag is of dat kaartje op elke telefoon werkt, of echt aan een nummer is gekoppeld.

Wie weet hier een antwoord op?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
de 10 euro via de antwoordkaart werkt alleen als je vriendin deze nog niet heeft ingevult, de registratie zit niet in de kaart, maar in het computersysteem van vodafone gekoppelt aan het nummer

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Die kaart heb ik toen ingevuld toen ik nog prepaid had. Dat simkaartje heb ik weggegooid, aangezien ik nu abonnement heb.
Dus die kaart staat op mijn oude gsm-nr eigenlijk gekoppeld.
Dus je wil hiermee zeggen dat die € 10,- niet op haar kaart kan worden opgewaardeerd?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Vind namelijk beetje lullig als ik haar die kaart geef, en het werkt niet.

Dus misschien meer mensen ervaring hiermee?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb ook een keer een Vodafone prepaid simkaart gekocht en de antwoordkaart opgestuurd. Een tijdje later kreeg ik een opwaardeerkaart van €10 thuis opgestuurd. Die heb ik aan mijn moeder gegeven, en ze kon de kaart zonder problemen gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dit zal alleen werken als je vriendin niet al eerder zo'n kaartje ingevuld en opgestuurd heeft.

Maximaal 1 maal per GSM, per Prepaid simm.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.