Asus 6800 Geforce onder Win2000 een nogo?

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:41
Helaas,

dacht ik lekker binnen een avondje win2k erop te kunnen krijgen, word ik genadeloos tegen mijn kop gemept.
Alles werkt onder win2k, behalve de Asus Geforce DDR deluxe. Zodra ik de drivers (3.79 revisie) installeer voor win2000 vanaf de cd begint ie te flippen.
Het lijkt allemaal goed maar zodra je herstart... blijft het balkje maar over je beeld draaien maar het voortgangsbalkje (snappen jullie het nog ;) ) komt na een tijdje vast te zitten.

Iemand die dit eerder heeft meegemaakt? Het is trouwens een schone install, heb eerst de hele C partitie leeg gemaakt.

Anyone??

Verwijderd

Probeer anders de reference drivers van Nvidia eens. Ik geloof dat de laatste versie voor Win2000 6.31 is. Ik heb deze drivers geinstalleerd onder Whistler wat in principe een doorontwikkeling is van Win2000. De drivers werken exact hetzelfde als onder Win98, dus bijvoorbeeld ook overklokken via het CoolBits truukje, enz.

BTW heb jij jouw 6800 overgeklokt en zo ja, hoever dan?

Grtzzz

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Bij mijn geen enkel probleem.Ik gebruik ook de 3.79 drivers en draai W2K.

Loopt prima.

• ArnoutD
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 06:58
Ik draai de 6800 op win2k met de 6.47 drivers en 2D gaat alles perfect, 3d heb ik nog een aantal vertragende maar niet fatale agp problems. Geen idee hoe ik die op moet lossen maar er wordt aan gewerkt

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:41
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 09:38 schreef Gert-Jan het volgende:
Probeer anders de reference drivers van Nvidia eens. Ik geloof dat de laatste versie voor Win2000 6.31 is. Ik heb deze drivers geinstalleerd onder Whistler wat in principe een doorontwikkeling is van Win2000. De drivers werken exact hetzelfde als onder Win98, dus bijvoorbeeld ook overklokken via het CoolBits truukje, enz.

BTW heb jij jouw 6800 overgeklokt en zo ja, hoever dan?

Grtzzz[/quote]Thanx zal ik dit eens proberen, helaas ben ik dan wel mijn tv-in/out enzo kwijt, daarom wilde ik dus het proberen met de asus drivers...
overgeklokt?
Hmm ik kreeg meestal het geheugen zonder problemen op 330 , aan de core kwam ik eigenlijk niet, gezien geheugenbandbreedte de bottleneck is.

Verwijderd

Ehm, die nvidia drivers voor windows2000 hebben ook gewoon tv-out en alles... dus dat ben je zeker niet kwijt. Tenminste, met m'n Geforce2 MX hield ik het ook gewoon.

Probeer gewoon de nvidia reference drivers, zou geen probleem moeten zijn. De asus drivers zijn toch niet meer dan de nvidia drivers met een wat ander uiterlijk.

Verwijderd

klopt, had exact hetzelfde probleem. Oplossing: originele Nvidia drivers gebruiken icm. tv-tool 2000. Werk perfect!
Pagina: 1