Aopen AK 77 Pro met sissend geluid

Pagina: 1
Acties:

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Ik heb dus een aopen AK 77 pro met een sissend geluid waarna hij een aantal seconden heeft aan gestaan direkt weer uit gaat.
ik heb van alles al gewisseld en zelfs de fans zelfs eraf gehad om te kijken als dat niet het probleem is.
Ik heb de search gebruikt maar daar waren geen dingen bij die leken op mijn probleem.

Zal dit een condensator kunnen zijn die zijn lootje aan het leggen is.
Of toch wat anders.
Hij is wel net overgebouwd in een andere kast maar in zijn vorige heeft hij al een jaar dienst gedaan.
Ook is hij altijd overgeclocked geweest maar ik heb hem al terug gezet.
Ik vraag dus niet waaraan het heeft gelegen maar misschien heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand wat het is zodat ik hem misschien terug kan doen voor garantie.

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
geeft hij wel beeld........

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

Doe de voeding eens aan met een paperclip (zie hangen en opstartproblemen onderaan de Technische PMG FAQ). Ik heb hier een sissende voeding liggen ;(

Ga eens goed luisteren waar het geluid vandaan komt, mobo uit de kast op een stuk karton en goed luisteren. Het kan geloof ik een condensator zijn ja...

Probeer tóch ook nog een andere voeding, ook als het niet de voeding zelf is die sist.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Ik heb gevonden wat het is, en het was een van de starters van mijn ccfl verlichting.
Maar het klonk net alsof het vlak bij de processor weg kwam.
Hij gaf wel beeld maar zette zich weer rap uit omdat er storing door de ccfl op de voltage kwam waardoor je voltage van je voeding begint te varieren en je voeding zegt ik kap er mee.
Gelukkig weer goed gekomen.