Forget your fears...
...and want to know more...
Unable to connect ook hier.
Maar ik neem aan dat dat vast we opgemerkt wordt hoor...
Maar ik neem aan dat dat vast we opgemerkt wordt hoor...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dit is van te voren aangekondigd in de serverstatus.plan
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Lees es de .plans 
er was onderhoud
er was onderhoud
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
als ik zo de activiteiten zie op de trueserver webcam denk ik wel dat het is op gemerkt
Op de FP is een bericht gepost door Kees dat die server geplande downtime heeft. 
21-01 Wegens onderhoudswerkzaamheden zal Arethusa vanavond (rond 18:00) enige tijd offline zijn. Hierdoor werken de (web)mail, IRC en de Omega search tijdelijk niet. Het onderhoud zal ongeveer 5 minuten downtime met zich meebrengen.
Okee. Dan weet de crew iig waar het aan ligt (en ik ook nu
)
Forget your fears...
...and want to know more...
Iedereen die net voor het onderhoud op IRC zat kreeg ook een notice die hier naar linkte: plan: Server & netwerk statusmeldingen 
Shit, die link was al gegeven
Shit, die link was al gegeven
[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 21-01-2003 18:48 ]
The devil is in the details.
Hmmm zat al een uur te kletsen op IRC maar geen notice gezien... wazigheidMaRc0 schreef op 21 January 2003 @ 18:47:
Iedereen die net voor het onderhoud op IRC zat kreeg ook een notice die hier naar linkte: plan: Server & netwerk statusmeldingen
Misschien ging het per kanaal, heel #Spielerij kreeg het volgende:curry684 schreef op 21 januari 2003 @ 19:17:
[...]
Hmmm zat al een uur te kletsen op IRC maar geen notice gezien... wazigheid
[17:54:19] -Breuls- De IRC server gaat zo eventjes plat voor onderhoud. Meer info, zie: plan: Server & netwerk statusmeldingen
MaRc0: ziet eruit als een gewone Global Notice, naar alle users dus. Als het per kanaal ging had er gestaan: -Breuls:#Spielerij- 
curry684 had gewoon niet helemaal goed opgelet denk ik
Ja, daar heb je gelijk in, ik dacht eerst dat Breuls alleen tegen mij aan het lullen was, maar het was een massnoticem-m schreef op 21 januari 2003 @ 19:21:
MaRc0: ziet eruit als een gewone Global Notice, naar alle users dus. Als het per kanaal ging had er gestaan: -Breuls:#Spielerij-
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.