Toon posts:

Wat doe ik fout? ( Tv out )

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met een tv-out en daarbij heb ik een 5 meter lange kabel gekocht met 2 tulpstekkertjes ( geel ) Daarnaast heb ik nog een 3 tulp scart aangeschaft om het geheel aan te sluiten ( deze staat tevens zoals in de FAQ aangegeven op input ) Nu heb ik het geheel aangesloten alleen ik krijg geen beeld als ik de tv op scart zet. Ik heb bij de instellingen het ding ook op dual monitor gezet of moet er nog wat anders gebeuren?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De grote tv-out FAQ

kijk hier ook ff :)

Verwijderd

Toen ik de kabels aangesloten had, moest ik rebooten voor ie het deed.. Heb je de dual monitor op kloon gezet?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wat doe je fout?

In ieder geval te weinig info geven (WAT voor videokaart is in ieder geval al wel leuk om te weten; welke drivers, etc)
Verder: Je hebt de FAQ wel open gehad maar wel goed doorgenomen? De grote tv-out FAQ

Verwijderd

zoek maar eens naar tvtool probeer dat eens

Verwijderd

Topicstarter
kan je dat blijven gebruiken dan? of expired dat?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 18:38:
kan je dat blijven gebruiken dan? of expired dat?
Kopen en je kan hem blijven gebruiken. Geen fully gratis werkend proggie dus

Maar heb je de hele faq nou al doorgewandeld?
Heb je nou al verteld wat voor grafische kaart je hebt? (TVtool werkt dus niet voor alle kaarten)
Vertel eens wat je al WEL geprobeerd hebt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga ajb eerst nog even goed dingen uitzoeken voordat je je vraag post. De grote tv-out FAQ komt daarbij goed van pas. Als je er dan nog niet uitkomt (ook niet na zoeken op GoT) kan je een nieuw topic openen, doe dat dan wel volgens de richtlijnen die hier staan:* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.