[DOC] ik kom niet verder/ het wil niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08
Je ziet de laatste tijd veel "help ik kom niet verder met mijn oc" topics.

In vb loopt een draadje voor 3dmark scores die niet hoog genoeg zijn. Misschien is een soortgelijk draadje voor DoC handig?

Dus het grote "[OC] Help ik kom niet verder !" topic :)

Goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind van niet, je hebt daar een mooie FAQ voor :),

en om er nou zon appart draadje te maken, vind ik niet zo goed id, maar anderen denken daar maybe anders over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou nee, ten eerste is een groot topic uitermate vervelend te modereren, ten tweede lokt het vragen uit die niet conform policy zijn en ten derde is het echt zwaar nutteloos. Iedereen weet dat de ene pc verder over te clocken is dan een andere.

Verder zijn er maar een paar standaard antwoorden die gewoon in de FAQ staan. Check je koeling, check je airflow, check je voltage, check je ram settings en weet ik veel wat. We zitten op gathering of tweakers, niet op de gathering of overklokhulp voor beginners die stap voor stap op weggeholpen moeten worden ;)

Sorry, maar gewoon driewerf nee als het aan mij ligt :o

[ Voor 35% gewijzigd door JvS op 21-01-2003 18:20 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het hoeft van mij ook niet, maar op die manier ben je wel van die topics af

en waarom kan het in VB dan wel met het "help mijn 3dmark score is te laag" topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste van die 'Help, mijn OC komt niet verder' topics gaan gewoon op slot. Voor 99% is het FAQ-werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla principieel topics over met "Het grote..." in de titel. Valt niet te lezen en iedereen roept maar wat door elkaar. Als je een heel specifieke vraag hebt die voldoet aan de regels en niet met de d:)b Omega-search d:)b te vinden is, dan kun je daar een topic voor openen.

Voor gewoon algemeen gebabbel en "Hoe doe ik..." kun je beter even op IRC voorbij huppelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 10:26:
Ik sla principieel topics over met "Het grote..." in de titel. Valt niet te lezen en iedereen roept maar wat door elkaar. Als je een heel specifieke vraag hebt die voldoet aan de regels en niet met de d:)b Omega-search d:)b te vinden is, dan kun je daar een topic voor openen.

Voor gewoon algemeen gebabbel en "Hoe doe ik..." kun je beter even op IRC voorbij huppelen denk ik.
• 1: Ik sla die dingen ook over, behalve als ze nog niet zo veel posts hebben (<100, makkelijk te doen met 512 bpp)
• 2: Soms is het moeilijk om de goede zoektermen te vinden, als ik zo'n soort topic zie staan help ik vaak met zoeken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 10:18:
De meeste van die 'Help, mijn OC komt niet verder' topics gaan gewoon op slot. Voor 99% is het FAQ-werk.
Ja dat is ook zo, maar dat is bij het "Help mijn 3dmark score is te laag" ook zo. Maar toch is dat een functioneel topic waarin veel posters hun heil vinden + dat er geen andere topics met dat onderwerp worden geopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Daarom is dat topic ook kansloos en een doorn in het oog en staat-ie permanent ter discussie :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

JvS schreef op 23 januari 2003 @ 11:54:
Daarom is dat topic ook kansloos en een doorn in het oog en staat-ie permanent ter discussie :o.
Dicht gooien, alle onzin/offtopic er uit gooien en als link in de faq opnemen.
(of moet ik de faq weer eens doorlezen)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1