Een nieuwe console dat we zijn vergeten?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Countach schreef op 28 July 2003 @ 20:32:
[...]

Dat lijkt me moeilijk gaan aangezien Westwood Studios niet meer bestaat. Opgezogen door EA Pacific, nu verhuisd naar EA LA.
1. Geloof Mr.Rudi nu maar.
2. Kijk naar datum van post, en ga dan eens effe zoeken wanneer dat is gebeurd met Westwood.

Zie hier : http://www.gamer.nl/nieuws/16315
Rond zelfde tijd als Mr.Rudi's post, werd bekend dat Westwood gesloten werd, dus daarvoor heeft Mr.Rudi contact gehad en dus bestonden ze nog wel degelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countach schreef op 28 juli 2003 @ 20:32:
[...]

Dat lijkt me moeilijk gaan aangezien Westwood Studios niet meer bestaat. Opgezogen door EA Pacific, nu verhuisd naar EA LA.
Infrogames is tog ook atari geworden, weet iemand 100% zker dat alle studios nog bestaan, niet onder andere naam door gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 28 July 2003 @ 20:44:
[...]

1. Geloof Mr.Rudi nu maar.
Amen to that brother :D
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 20:48:
[...]

Infrogames is tog ook atari geworden, weet iemand 100% zker dat alle studios nog bestaan, niet onder andere naam door gegaan?
Van Westwood Studios zijn ongeveer TIEN mensen van de honderden (ongeveer he) daadwerkelijk naar EALA verhuisd, naast mede-oprichter Louis Castle zijn dan met name Marketing & Sales mensen. Verder heeft bijna iedereen besloten dat EA de pot op kon. En Lou heeft zijn huis in Vegas behouden en pendelt regelmatig op en neer naar LA...de verwachting is dat ie EA helpt de boel op poten te zetten en hem dan ook afpeert. Dus ja, je *kan* zeggen dat Westwood is *opgeslurpt* door EA, je kan ook zeggen dat ze de toko hebben gesloten en alleen de merknamen van Westwood nog hebben behouden (zoals C&C).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mijn topic is gesloten.. dus plaats ik mijn discussie punten maar hier..

Veel menen zullen de kat uit de boom gaan kijken. Vooal als het gaan om:
Ik ben niet zo dol op het PC-Console idee. Een echte Console is in mijn ogen nog steeds een O.S. loze systeem. Daarmee bedoel ik dus dat je niet eerst je O.S. moet laden voodat je aan de slag kunt. Alle consoles van nu hebben een Loader, maar dat is geen O.S. in mijn ogen. Maar daarover kun je nog gaan discussieren..

Ook het feit dat Windows XP de keuze is geweest van de O.S is in mijn ogen een zwaktepunt. Maar daaraan zitten genoeg vragen verbonden:
• Hoe instelbaar is het?
• Hoe zit het met security?
• Hoe makkelijk worden er update's gedaan?
en de hoofdvraag:
• Hoe her-installeer je de O.S. als ie weer eens corrupt is?

Ook de uiterlijk staat me niet aan. Past bijna nooit in je Home-entertainment kast. Terwijl de PS2 mooi een hi-fi uitstraling heeft en past bij je zwarte losse-componenten systeem. De Gamecube is zo klein dat hij er niet in hoeft te passen. De X-box valt in dezelfe categorie als de Phantom: Opvallend.

Ook blijf ik steken op: Seamless Upgrades
Wat voor upgrades? Extra HDD? Extra geheugen? Nieuwe VGA kaart?
Of zijn het toch alleen maar de nodige Windows Security updates :/ .
En zal het er ooit van komen dat je een Game download, en dan de melding krijgt: This game requires 512 MB of ram, goto www.phantom.net/shop to purchase more Memory (en dan voor 300$ ofzo)

Ik begrijp dat Consoleontwerpers altijd zoeken naar een manier om de levensduur van een console variabel te maken, of in ieder geval een stuk langer te maken, maar hoever zal het gaan? Een Proc upgraden zal waarschijnlijk het laatste zijn wat de gemiddelde consument wil doen. Het is gewoon een feit dat de levensduur van een Console niet afhankelijk is van de hardware, maar van de games... Kijk maar naar de PlayStation 1. Die hield het lang uit omdat de games goed speelbaar waren. Consoles als de Dreamcast konden hier weinig aan veranderen.

Het Feit dat er Dolby Digital 7.1 op zit, zit me ook niet lekker. De consument zal een 7.1 geluidssysteem moeten aanschaffen hiervoor, en dat is dan alleen voor games? Het zou een stuk beter zijn als je ook DVD's af zou kunnen spelen met die 7.1 geluidssysteem. Zo zul je zien dat die geluidssysteem uniek is voor het apparaat en daardoor niet op de stereo kan worden aangesloten. Hopelijk is er een optische ingang voor dat soort zaken.

Ik ben altijd van mening geweest dat een goede console, een console is waarbij je alles bij de eerste aanschaf krijgt, en niet allerlei extra's hoeft te kopen. Dus een apparaat waarmee je alles kan wat hij belooft, zonder extra in je buidel te tasten.
Grote voorbeeld is toch wel de DVD functie van de xbox.. Je kan alleen DVD's Afspelen als je de daarvoor bestende afstandsbediening hebt gekocht.. (toch :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.