Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kassie koolen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Hoi

Ik heb hier een HX08 kast met daarin 3 80CM fans alleen ik vind dat deze nogal herrie maken.

Ik heb deze fans dan ook uit oude ATX voedingen gehaald die defect waren.

Nu is alleen mijn vraag wat zijn de stilste fans ? En dan niet alleen het merk maar ook het type.

Ik heb al zitten kijken en dan kom ik ook temperatuur geregelde coolers tegen. Wat is hier het voordeel van ? Okay ze maken minder herrie in idle modes maar is het overstappen van snelheid niet irri ?

Ik heb al wel gezocht in google en stuff maar ik weet niet precies wat nu goed is en wat slecht want ook het dba van fans varieerd van 12 tot 50 dba.

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Je moet op het aantal cfm (lucht verplaatsing / koelvermogen ) letten en db geluids productie beste keuze is dus juiste cfm bij mooie db

merken zoals
papst
enermax
maken goede fans met ook lage db

[ Voor 70% gewijzigd door venomous op 21-01-2003 17:08 ]

Specs

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Papst fan's zijn over het algemeen het meest stille wat je kan krijgen. verder ^^^

System specs

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26
of je laat ze op 7 volt werken. scheelt ook een hoop herrie :z

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

De stilste fans zijn die met het laagste aantal dbA. Zoek maar eens bij bijvoorbeeld www.papst.de of kijk bij de papst inkoopactie op laupro.nl

Dit topic is gesloten.