Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klax FanBus 6-Way in Chieftec Matrix? *oud topic*

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik ben aan het kijken naar een fanbus voor in mijn chieftec matrix bigtower kast. Nou kwam ik de Klax FanBus 6-Way Blackline tegen die op zich heel mooi bij de kleur van mijn kast past. Omdat de chieftec matrix een deurtje voor de 5 1/4 bays heeft vraag ik mij af of de klax fanbus wel gaat passen zonder dat ik de deur moet verwijderen oid. Iemand die ervaring met dit artikel heeft en mij kan vertellen hoe het bevalt en of het in mijn chieftec kast gaat passen? Ik heb de winkel al gemailed maar helaas geen antwoord terug nog.

De Klax Fanbus 6-way:

http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/fanbusb.JPG

Adminbreak: even je plaatje naar een link omgezet. Inlogschermpjes waar je geen code voor hebt zijn behoorlijk irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaj. op 05-09-2003 09:57 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Toevallig heb ik er een sinds vrijdag , de zilvere versie in een Aopen kast .
Ik moet zeggen een pracht ding :Y) Maar of ie in jouw chieftec past , geen idee :?
Ik kan je alleen zeggen dat vanaf het frontje de schakelaar iets minder lang is als een centimeter . Dus kijk maar of ie past zou ik zeggen B)

-=Mijn PC Specs=-

Verwijderd

Geen probleem, ik heb zelf ook een SB Audigy Platunium er in gehad, met allerlei draaiknoppen. Er is meer dan genoeg ruimte tussen het deurtje en de drive bays. :)

Veel suc6

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mocht het niet passen zou je em toch iets verder naar achteren kunnen plaatsen

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

PilatuSSS schreef op 21 January 2003 @ 17:14:
mocht het niet passen zou je em toch iets verder naar achteren kunnen plaatsen
En dat ziet uit 8)7

De ruimte tussen het deurte en de voorkant van de bays is ong. 1,8cm, net ff gemeten. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 09:28

Trek Y11

Eat my shorts

Ik heb bij zelf Rheostat geplaatst in mijn Dragon en het is geen probleem hem iets (4 a 5) mm naar achteren te plaatsen.

Dus het past altijd, denk ik :?

What if this weren't a hypothetical question?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Iedereen zegt dat het past, maar als het een milimetertje scheelt kan je altijd nog een vijltje pakken en wat van de schakelaartjes afvijlen.

Wat is eigenlijk de website van klax? dan kan ik hun producten eens goed bekijken, wat ze hebben en hoe het werkt (en dan namaken >:), dit ziet er simpel uit, schakelaartjes en dual-color leds)

-edit-
hmm, nog simpeler dan ik dacht. fan op 12V = rode led, fan op 7(?)V = groene led, fan uit = led uit.

Makkelijk te maken met een 3-standenschakelaar, 12V op het bovenste pootje, uigang op het middelste pootje en de 'andere' spanning op de onderste van de schakelaar. Leds met goede weerstand aangesluiten, klaar.

[ Voor 35% gewijzigd door Resistor op 21-01-2003 17:35 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 12:56

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik vind dit niet in het CE passen. heeft helemaal niks met modden te maken. je koopt iets je bouwt het in.....

als je het helemaal zelf maakt....dan is het modden :/

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Tusk schreef op 21 januari 2003 @ 17:29:
ik vind dit niet in het CE passen. heeft helemaal niks met modden te maken. je koopt iets je bouwt het in.....

als je het helemaal zelf maakt....dan is het modden :/
zeur niet zo en blijf ff Ontopic of reageer niet .

ik denk dat het wel moet passen hoor!..

ziet er wel leuk uit dat dingetje.. misschien nog iets voor mij. kheb al een rheobus van sunbeam.. deze erbij.. kan ik tenminste alles aan en uitzetten.

als ie niet past.. koop ik hem wel van je 8)

• Bor

Bor

Topicstarter
Fire_escape schreef op 21 January 2003 @ 17:21:
[...]

En dat ziet uit 8)7

De ruimte tussen het deurte en de voorkant van de bays is ong. 1,8cm, net ff gemeten. :)
Wel de Matix kast toch eh? De binnenkant van het deurtje loopt daarbij weer ietsje naar binnen namelijk. Met 1,8 cm moet het wel passen dacht ik :9

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 21-01-2003 17:45 ]

Verwijderd

past perfect, ik heb het vorige week gepost en in mijn scorpio (chieftec is allemaal hetzelfde) past ie perfect...

• Bor

Bor

Topicstarter
Heeft Klax eigenlijk geen website? Ze maken wel mooie spullen maar een website waar je die wat beter kunt bekijken kan ik nog niet vinden.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Past wel, ik heb zelf een Dragon gehad met een fanbus van Recom en dat was geen probleem.

• Silentpuma
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Hoeveel moet dat dingetje kosten? Dat is zo`n inbouw-setje, voor minder dan 10 euro kan je alle onderdelen bij je electro-boer halen... En ik denk dat dat setje toch echt wel wat meer kost! ;)

Use the Search Luke...

• Bor

Bor

Topicstarter
Silentpuma schreef op 22 januari 2003 @ 20:46:
Hoeveel moet dat dingetje kosten? Dat is zo`n inbouw-setje, voor minder dan 10 euro kan je alle onderdelen bij je electro-boer halen... En ik denk dat dat setje toch echt wel wat meer kost! ;)
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen heeft zin en tijd om daar zelf mee aan het prutsen te gaan. Dat was ook de vraag nie...

• PilatuS
  • Niet online
Fire_escape schreef op 21 January 2003 @ 17:21:
[...]

En dat ziet uit 8)7

de vraag was niet of het mooi zou zijn alleen of het zou passen en op die manier past het ,of het mooi is is weer een andere vraag

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

ik heb gelukkig een Thermaltake kast.. als ik die baybus koop.. kan ik hem mooi bovenin zetten...

die hardcano is er toch al uitgehaald. Dan kan hij mooi daar zitten :D
Goede oplossing... zijn die thermaltake kasten toch nog ergens goed voor ;)

Verwijderd

Heb zelf een Chieftech Matrix met een Klax 6 way Baybus en het zit prima (jammer alleen dat het Klax (Lian-Li)-zwart niet overeen komt met het Chieftech-zwart...

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:02

Ibex

^^ met stom.

ik krijg een aanmeldvenster als ik deze topic open...

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Verwijderd

ik ook...

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 23:56:
Heb zelf een Chieftech Matrix met een Klax 6 way Baybus en het zit prima (jammer alleen dat het Klax (Lian-Li)-zwart niet overeen komt met het Chieftech-zwart...
Was het nu echt nodig om dit te melden in een topic van 7 maanden geleden.

Verwijderd

oud topic
en dat aanmeldvenster is normaal als mensen gaan content-rippen van beveiligde sites.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.