Ik heb een iiyama Vision Master Pro 454 (19")
aangesloten op een Gainward Geforce II MX400 64MB
resolutie die ik draai: 1152*864*32bit op 100 Hz
(verdere hardware: AMD Athlon 1800+ met 512 MB DDR266)
operating system windows2000
detonator drivaers 40.71
Deze pc blijft 24u/24 draaien. Wanneer ik er niet op werk (slapen etc), zet ik mijn monitor uit.
Nu heb ik het probleem, dat na een afwezigheid van enkele uren ( neem minstens 5 uur), het ongeveer een 10 minuten duurt, vooraleer ik een normaal beeld heb.
Soms duurt het enige tijd, en geeft hij plots normaal beeld, en soms duurt het ook eerst een hele tijd, maar begint hij héél donker en wordt het dan lichter en lichter tot normaal beeld.
Ik heb al wat opgezocht, en vooral nagedacht wat het zou kunnen zijn.
Het rare is dat eens hij goed beeld geeft, er niks meer mis is! prefect beeld etc.
Als de videokaart, of monitor brak is, zou het IMHO toch raar zijn dat ik voor de rest perfect beeld heb?
Driver probleem lijkt me ook raar...
Iemand anders nog een mogelijk idee/ervaring/oplossing?
aangesloten op een Gainward Geforce II MX400 64MB
resolutie die ik draai: 1152*864*32bit op 100 Hz
(verdere hardware: AMD Athlon 1800+ met 512 MB DDR266)
operating system windows2000
detonator drivaers 40.71
Deze pc blijft 24u/24 draaien. Wanneer ik er niet op werk (slapen etc), zet ik mijn monitor uit.
Nu heb ik het probleem, dat na een afwezigheid van enkele uren ( neem minstens 5 uur), het ongeveer een 10 minuten duurt, vooraleer ik een normaal beeld heb.
Soms duurt het enige tijd, en geeft hij plots normaal beeld, en soms duurt het ook eerst een hele tijd, maar begint hij héél donker en wordt het dan lichter en lichter tot normaal beeld.
Ik heb al wat opgezocht, en vooral nagedacht wat het zou kunnen zijn.
Het rare is dat eens hij goed beeld geeft, er niks meer mis is! prefect beeld etc.
Als de videokaart, of monitor brak is, zou het IMHO toch raar zijn dat ik voor de rest perfect beeld heb?
Driver probleem lijkt me ook raar...
Iemand anders nog een mogelijk idee/ervaring/oplossing?
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone