Toon posts:

Clarion DXZ718R autoradio - geen geluid, versterker kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Clarion DXZ718R autoradio liggen, echter geeft deze compleet geen geluid (zowel bij CD, Radio, enz. niet). Nu heeft deze radio enkele Pre outs voor versterkers, echter geven deze wel geluid door!

Ik denk zelf dat de interne versterker kapot is, echter vraag ik mij af of onderdelen hiervoor goedkoop te verkrijgen zijn en of iemand mischien vaker zoiets gehad heeft en dat er veel meer aan de hand kan zijn!

Toestel doet het verder prima, alleen wil ik geen versterker erop aansluiten, omdat ik dan de line in niet meer kan benutten (deze staat geschakeld met de line out).

Verwijderd

Heb je ook de back-up draad aangesloten op 12 volt?
Dat is dus de gele en de rode gewoon even aan elkaar knopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 16:16:
Ik heb hier een Clarion DXZ718R autoradio liggen, echter geeft deze compleet geen geluid (zowel bij CD, Radio, enz. niet). Nu heeft deze radio enkele Pre outs voor versterkers, echter geven deze wel geluid door!

Ik denk zelf dat de interne versterker kapot is, echter vraag ik mij af of onderdelen hiervoor goedkoop te verkrijgen zijn en of iemand mischien vaker zoiets gehad heeft en dat er veel meer aan de hand kan zijn!

Toestel doet het verder prima, alleen wil ik geen versterker erop aansluiten, omdat ik dan de line in niet meer kan benutten (deze staat geschakeld met de line out).
Euhm volgens mij klopt dit niet helemaal :s als het goed is kun je gewoon een externe md speler, pda of laptop aansluiten zodat je daarvan muziek krijgt.. en dan kun je normaalgesproken gewoon daarnaast nog een versterker aan hangen hoor!
ik heb de 628 en nog niet echt uit geprobeerd maar dat zou dan anders best onzin zijn. Zo kun je dan geen dvd speler erop aansluiten en daarvan muziek beluisteren via een versterker!