Toon posts:

Asus A7V8x, AMD Athlon 2200+ benchmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ben al een tijdje in bezit van een mooi systeem, Asus A7V8x 256 Kb cache
heb er 512 MB pc-3200 400 mhz in zitten en een Ti 4200 van Asus met 128 Mb,
mijn processor is AMD Athlon 2200+ en draaid op 1800mhz
ik heb de nieuwste drivers van Graphics kaart, en de nieuwste update van KT-400 chipset.

harde schijf:60 gig 7200 tpm buffer 8mb
Win XP
maar krijg er niet meer uit als 9300 Benchmarks Met 3D-mark 2001.....hoe kan dit?

ben zelf al wat aan het sleutelen geweest in de bios welke er nog origineel in zit.
heb aperture size al op 128 MB staan en 4x AGP.
heb hiervoor met hetzelfde mobootje en procootje en een ander geheugen:256 MB pc-2700 meer dan 10000 benchmarkd gehaald.

nadat ik dus de 512 MB pc-3200 installeerde werden de benchmarks in 1 keer minder!!!!!!

wie kan mij helpen....graag!!!!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

FSB overclocked mischien, toen je dat andere geheugen er nog in had zitten?

Verwijderd

Welke drivers gebruik je voor je videokaart? Die van nvidia zijn iig het snelst.

En het is redelijke bewezen dat je voor 3dmark beter 256 mb ram kunt hebben, 3dmark draait er namelijk sneller op. Maar de nieuwste spellen eisen veel meer ram dan 3dmark, dus een slechte keus was het iig niet.

Verder kun je ook nog proberen de aperture size op 256 te zetten (is een kaar met 128 mb geloof ik het snelst op). En zet je geheugen eens op lagere timings in je bios.

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Zoals gezegd in een ander reeds gesloten topic van je...is er al gezegd dat deze score niet laag of bedroevend is, alleen een klein beetje minder. Dus check even je geheugentimings, nieuwe drivers, even defraggen en alle kleine makkelijk tweakjes eroverheen halen een nog een keer benchen.

Daarbij het is maar 3D Mark 2001, hence het 2001, benchmarken daarmee is niet echt represtatief meer vind ik, gebruik gewoon een game, lets say UT2k3 ? En bekijk gewoon je fps tijdens een botmatch, doe dat een keer met je oude dimm en je nieuwe dimm, je zal zien, prestaties zullen vrijwel gelijk zijn als je daadwerkelijk verder geen hardware hebt aangepast.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ? dus, en lees ook de sluitmessage van Abbadon in je vorige topic nog eens goed door :)

Dit topic is gesloten.