Toon posts:

Welke organizer? (< eur 130)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn privé computercursussen-administratie zoek ik een organizer van ongeveer 130 euro (minder mag altijd) waarmee ik:

Snel een afspraak kan intypen
Het adres van de cursist kan opslaan
In een memo de route naar deze persoon kan typen
(het liefst deze dingen gekoppeld)

Dit alles moet met één hand kunnen (de andere zit aan de telefoon ;))

Ook heel belangrijk dat ik de data op mijn laptop kan backuppen (Deze heeft infrarood en usb). M'n vorige (cheapo) ding zei namelijk op een avond piep (waarsch. als gevolg van een statische trui) en toen was alles weg. Dat moet dus voorkomen worden.

Weet iemand een leuke oplossing? Ik had zelf al de Palm Zire en de Siemens IC35 op het oog. Maar mischien is er ook wel een cheapo ding dat aan de eisen voldoet.

Alvast bedankt...

/me

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Palm Zire ~129

Daar is eigelijk alles mee gezegd, soort Palm V eigelijk, maar dan erg cheap uitgevoerd en in nieuwe casing ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar kun je met één hand met zo'n rotpennetje overweg?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 14:55:
Maar kun je met één hand met zo'n rotpennetje overweg?
zekers met dat rotpennetje kun je alles, tis wel even wennen hoe je de letters moet schrijven enz, maar dat went wel.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Allemaal PDA's onder de $150

Ik weet niet hoeveel cursisten je hebt/hoeveel details van ieder persoon, maar 2 MB vind ik eigenlijk wel een beetje weinig als je later nog een aantal extra applicaties wilt installeren...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Johnny... Als het om een PDA gaat lijkt het me vooral afwegen tussen de Zire en de m125 van palm. Vooral de SD-kaart mogelijkheid van de m125 is ideaal (ik werk veel met SD).

Verwijderd

een oregon osaris
is een perfect apperaat
ook met pc te linken en heeft een toetsenbord en touchscreen met pen
standaart 16 mb geheugen en uit te breidden met compactflash kaartje
kost bij dixons 129 euro

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... die osaris kan ik op de site van Dixons niet vinden...

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 14:23
Ik zou zeker voor een Palm gaan, weet je zeker dat je nog heel veel handige programma's kan vinden. Voor rond de 125 euro kan je vast wel ergens een goeie en vrijwel nieuwe Palm Vx scoren, af en toe duikt er ergens weer een partijtje op.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
RoccoS schreef op 07 May 2003 @ 21:06:
Ik zou zeker voor een Palm gaan, weet je zeker dat je nog heel veel handige programma's kan vinden. Voor rond de 125 euro kan je vast wel ergens een goeie en vrijwel nieuwe Palm Vx scoren, af en toe duikt er ergens weer een partijtje op.
Dude, 1 word: Zire, maar check voortaan anders de datum even :X

Verwijderd

Misschien een beetje flauw, maar in een Nokia 6100 kun je het adres opslaan, kun je afspraken invoeren met reminders. In smsjes die je in mapjes onder kunt verdelen kun je je routebeschrijving tikken (mapje routebeschrijving, met daarin mapjes met namen en daarin een smsje met routebeschrijving opgeslagen ofzo). Telefoontje is vrij prijzig, maar met een tweejarig abbonoment gratis. Dankzij de infrarood-poort kun je communiceren met je laptop (voor back-up bijvoorbeeld). Bovendien kan alles met één hand, voor als je in je andere hand een eh... tzja, telefoon hebt zegmaar :).

Misschien vind je het een beetje een flauwe opmerking, maar zeker als je al zo'n telefoon hebt toch echt de voordeligste.

edit:
ruk die datum, ik las er even overheen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 00:55 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Denkt dat de oganizer van de topicstarter op dit moment al een paar maanden aan het stofverzamelen is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.