[Officejet K80] na 1 fax storing

Pagina: 1
Acties:

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 17:03

Dionysus007281

Spank my monkey!

Topicstarter
Ik heb hier een HP Officejet K80, welke twee kuren heeft.

Ten eerste staat er constant in het schermpje "Verwijder en controleer de zwarte patroon". De patroon (cartridge) is vervangen door een nieuwe, alle contactpuntjes op het apparaat en de cartridge zijn gereinigd, maar de melding blijft staan.

Ten tweede, als er 1 fax is verzonden, is er niks meer met het apparaat te doen, totdat uit- en weer aangezet wordt. Dan kan er weer 1 fax verzonden worden, enz. De melding die op dat moment in het schermpje verschijnt is "In gesprek".
Ook al wacht ik drie uur of zo, deze melding blijft verschijnen zodra ik een willekeurige toets op het apparaat indruk.

De HP supportlijn zei dat ik hem eerst maar es moest resetten naar de fabrieksinstellingen. Dat heb ik gedaan, maar het heeft net niks opgelost.
Ik probeer HP op dit moment weer te bellen, maar de wachttijd is echt beestachtig lang.

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

heeft het ding nog garantie?
Zo ja...dan stuur je 'm lekker naar HP en laat hen het maar uitzoeken.
Zo niet, dan ben ik bang dat je een hoop geld kwijt bent om het ding te laten repareren.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world