Net klaar met schuren 
Ik had een tijdje geleden een mooi kastje gevonden op internet. Dit kastje had ook nog eens een mooie prijs van 47 euro.
Heb de kast bestel, en ben glijk begonnen met modden toen de kast binnen kwam.
Stealth drives vondt ik altijd al mooi dus heb ik dat ook maar eens uitgeprobeert en dat is aardig gelukt! Heb wel een paar problemen gehad maar dat leg ik dadelijk wel uit.
Had ook nog een Blue PowerLed liggen
en die heb ik dus ook maar meteen ingebouwd.
Verder had ik nog een mooi frontje uit een oude gare PC en die was dus ook mooi zwart. Ziet er leuk uit maar verder heb je er nix aan
Hier een paar plaatjes:
De Kast:

Mijn drives:

Het PowerLedje verwerkt in de kast:

En het frontje van de oude gare PC:

Het enige probleem was dat de schroef gaatjes van mijn drives niet meer pasten omdat de drives nu verder in de kast zitten. Maar daar heb ik toch wel een leuke oplossing voor gevonden: Lijm
Werkt perfect ! (Hoe ik tenminste niet meer in mijn nieuwe kast te gaan boren. (Dat komt nog wel
)
Specs kan de inhoud :
AMD XP 2000+
256 MB DDR2100
40 GB 7200 RPM
GeForce 4 Ti 4200 128MB
CD Bakker (LiteON)
DVD Speuler (LG)
Log te doen:
Een logo in de zijkant met CCFL (Net zoals Rebel die heeft) hier bedoel ik dus geen window mee.
Sorry voor de brakke pics. (Ik haat die PenCam !!)
Ik had een tijdje geleden een mooi kastje gevonden op internet. Dit kastje had ook nog eens een mooie prijs van 47 euro.
Heb de kast bestel, en ben glijk begonnen met modden toen de kast binnen kwam.
Stealth drives vondt ik altijd al mooi dus heb ik dat ook maar eens uitgeprobeert en dat is aardig gelukt! Heb wel een paar problemen gehad maar dat leg ik dadelijk wel uit.
Had ook nog een Blue PowerLed liggen
Verder had ik nog een mooi frontje uit een oude gare PC en die was dus ook mooi zwart. Ziet er leuk uit maar verder heb je er nix aan
Hier een paar plaatjes:
De Kast:
Mijn drives:
Het PowerLedje verwerkt in de kast:
En het frontje van de oude gare PC:
Het enige probleem was dat de schroef gaatjes van mijn drives niet meer pasten omdat de drives nu verder in de kast zitten. Maar daar heb ik toch wel een leuke oplossing voor gevonden: Lijm
Specs kan de inhoud :
AMD XP 2000+
256 MB DDR2100
40 GB 7200 RPM
GeForce 4 Ti 4200 128MB
CD Bakker (LiteON)
DVD Speuler (LG)
Log te doen:
Een logo in de zijkant met CCFL (Net zoals Rebel die heeft) hier bedoel ik dus geen window mee.
Sorry voor de brakke pics. (Ik haat die PenCam !!)