Genaaid met/door ben!

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een ben-regelmatig abonnement en was daar redelijk tevreden mee. Ik heb er nooit extreem veel mee gebeld, ofwel ik ben bijna altijd binnen m'n beschikbare 75 min. gebleven en altijd braaf m'n rekeningetjes betaald.

Nu was ik dan ook zeer verbaasd om op 16-1 een berichtje van ben te krijgen dat m'n nummer geblokkeerd was voor uitgaande gesprekken. Lekker is dat. Ben opgebeld. Wat blijkt, volgens ben had ik in de laatste 4 dagen voor zo'n € 325,00 gebeld. Daar wist ik helemaal niets van! Oplossing volgens ben: Voorschot van 325 euro dokken of op de volgende factuur wachten (wat nog wel even kon duren aangezien ik de vorige op de 14e had ontvangen...)

Nou ben ik niet helemaal gek en weet ik zeker dat ik dat bedrag niet verbeld heb (zeker gezien m'n 'bel-verleden'), en het is ook zeker niet met mijn telefoon en/of SIM-kaart gebeurt! Kortom, ik wordt hier gierend hard verneukt!

Ik vermoed dus dat er door iemand met mijn 06 wordt geklooid zonder dat diegene daar mijn SIM-kaart voor nodig heeft, en/of er zit een flinke fout in het systeem van ben. Ben zelf sluit natuurlijk beide opties uit (ja, er zal eens iets fout zijn aan hun spul...). Ik heb geprobeerd om bij ben een specificatie op te vragen zodat ik weet naar welke nummers er dan gebeld zou zijn en hoeveel/hoe lang, maar die kunnen ze alleen geven als de volgende factuur wordt opgemaakt volgens de schaapjes van de helpdesk. Komt er dus op neer dat ik een maand niet kan bellen, want ik ga niet een voorschot betalen van 325 euro voor iets dat ik niet verbeld heb!

Weet er iemand wat het probleem kan zijn? Is het mogelijk dat iemand mijn nummer misbruikt? Of wat dan ook? Wat moet ik hier mee aan?

Alvast bedankt!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 21:54
Denk dat je niets anders kan doen dan wachten, en vooral niet betalen. Dit is misschien wel een "chello-achtig-aktie" om spookrekeningen te sturen, want sommige betalen 'misschien' wel :X

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik denk dat het aan Ben ligt.

Dit is echt NIET de eerste keer dat ik dit hoor.. zelfs iemand die ik erg goed ken irl heeft dit gehad. Ben is gewoon erg slordig met zijn administratie imho.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

administratie wil tegenwoordig nog wel eens fout gaan heb ik het ID. Wat bij mij altijd wel helpt, is naar de mensen toegaan.. en vooral niet in je eentje. Ik weet niet waar je woont. Maar ik geloof dat Ben kantoren heeft zitten door heel Nederland

Als je dan naar hen toe gaat, kunnen ze waarschijnlijk wel alles doen :D eigenlijk krijg ik dit altijd wel voor elkaar :X

Maargoed suc6!

Verwijderd

Kijk eens bij totale tijd uitgaande gesprekken ofzo, dan kun je zien of het uberhaupt met je foon gebeurd is.
KILL BEN

Verwijderd

Breek me debek niet open oevr de administratie van Ben. Met de overgang naar T-Mobile administratie gaat er volgens mij vanalles fout...

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

jeanj schreef op 21 January 2003 @ 14:55:
Kan je het topic niet veranderen in
"Ben genaaid" ?
>:)

Idd raar. Hebbie je telefoon al gechecked? Misschien heb je hem wel eens poer ongeluk in je broekzak aan laten staan en is ie per sneltoets iemand gaan bellen? Kijk eens naar je uitgaande gesprekken idd!

En anders: GoT knokploeg he! >:)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 10:00

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Pff dit is echt niet de eerste keer dat ik dit hoor!!!! Ik heb ongeveer een half jaar gewerkt bij BEN en ik kan je vertellen; de administatie in zijn algemeen is daar echt niet zoals die wezen moet m.a.w. een zooitje! Ik heb al zoveel van die cases voorbij zien komen tijdens mijn periode bij BEN en die liepen meestal uit op; het woord van BEN tegen dat van de klant. Soms kwam de zaak zelfs voor bij de rechter; ik d8 dat je op inet ook inzage kan krijgen in je specificaties, zeker weten doe ik dat niet hoor... iig suc6

Dat is nou precies de reden waarom ik bij hun nooit een abbonement afsluit; ze proberen kosten wat het kost klanten binnen te halen en aan te houden, maar de kwaliteit van al hun diensten opschroeven ...... homaar!!

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

WeaZuL schreef op 21 January 2003 @ 15:34:
Pff dit is echt niet de eerste keer dat ik dit hoor!!!! Ik heb ongeveer een half jaar gewerkt bij BEN en ik kan je vertellen; de administatie in zijn algemeen is daar echt niet zoals die wezen moet m.a.w. een zooitje! Ik heb al zoveel van die cases voorbij zien komen tijdens mijn periode bij BEN en die liepen meestal uit op; het woord van BEN tegen dat van de klant. Soms kwam de zaak zelfs voor bij de rechter; ik d8 dat je op inet ook inzage kan krijgen in je specificaties, zeker weten doe ik dat niet hoor... iig suc6

Dat is nou precies de reden waarom ik bij hun nooit een abbonement afsluit; ze proberen kosten wat het kost klanten binnen te halen en aan te houden, maar de kwaliteit van al hun diensten opschroeven ...... homaar!!
klopt.. das idd wel een goeie tip trouwens.. je kan een loginnaam + pass aanmaken bij Ben op internet en dan kan je precies zien hoeveel je hebt gebeld e.d.!!

Moet je maar ff doen dan.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:52
Sommige telefoons slaan op hoelang je uitgaand gebeld heb. Als die van jou dat ook doet kan je iig hard maken dat je met die telefoon niet zoveel gebeld heb.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

Yep op internet kun inloggen om je facturen te bekijken. wat ook goed is dat je ook kan kijken na de duurste gesprek of de langste geprek. Want ik zelf moet zelf bellen om mijn factuur te vragen. omdat die 2 maanden achterstand hebben.

even de link geven: www.ben-online.nl

[ Voor 9% gewijzigd door limit28 op 21-01-2003 15:56 ]

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

limit28 schreef op 21 januari 2003 @ 15:55:
Yep op internet kun inloggen om je facturen te bekijken. wat ook goed is dat je ook kan kijken na de duurste gesprek of de langste geprek. Want ik zelf moet zelf bellen om mijn factuur te vragen. omdat die 2 maanden achterstand hebben.

even de link geven: www.ben-online.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/bengenaaid.jpg

Lekker klote dus weer :/

Mijn laatste inlog daar was btw 12 / 10 / 2001 !! :P 8)

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:55
Dat bericht staat er al zo'n kleine 3maanden ofzo dus daar heb je ook niks aan. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je niet hoeft te betallen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Wdrawing schreef op 21 januari 2003 @ 16:12:
Dat bericht staat er al zo'n kleine 3maanden ofzo dus daar heb je ook niks aan. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je niet hoeft te betallen.
Serieus? Zo lang? das flink balen dan :(

• limit28
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

lol maar je kan toch wel factuur analyseren toen daar kan je zien na wie je gebeld hebt. de langste gesrpekken, duurste gesprekken stc.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

limit28 schreef op 21 januari 2003 @ 16:47:
lol maar je kan toch wel factuur analyseren toen daar kan je zien na wie je gebeld hebt. de langste gesrpekken, duurste gesprekken stc.
idd maar WTF!! Check dit: (misschien ligt het gewoon aan mij hoor)

Mijn facturen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/bengenaaid1.jpg

(die 17 - 07 - 2002 is btw duur omdat ik toen mijn huidige vriendin heb leren kennen :P )

Check die BTW.. vanaf 23 - 12 - 2002... de BTW gaat er vanaf ipv erbij :?

Of ligt het aan mij ??? |:(

Verwijderd

Ben in de war ;)

Als ik jou was zou ik een brief schrijven, want met de helpdesk van Ben schiet je geen reet op. Zeg gewoon dat je je contract opzegd wegens dienstweigering van Ben ofzo.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:59
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 17:04:
Ben in de war ;)

Als ik jou was zou ik een brief schrijven, want met de helpdesk van Ben schiet je geen reet op. Zeg gewoon dat je je contract opzegd wegens dienstweigering van Ben ofzo.
Het is waarschijnlijk nog beter: je kan schade vergoeding eisen als jij in het gelijk wordt gesteld... (dit is iig bij Debieltel het geval, ik heb de agvw van Ben nog niet doorgelezen, vond 1 wel genoeg :+)

Verder doe je er goed aan om te wachten op de specificatie voordat je echt stappen onderneemt..

Verwijderd

Als ik jou was zou ik overgaan op een abbo van 300 belminuten per maand, scheelt 7,50 euro, maar ben je uiteindelijk wel goedkoper uit.

Ik zit steeds met hoge buitenlandse telefoonrekeningen? wat is daaraan te doen?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Maar wat vinden jullie nou van die facturen van mij?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

DeMoN schreef op 21 januari 2003 @ 16:44:
[...]

Serieus? Zo lang? das flink balen dan :(
Volgens mij is het zelfs al 4 maanden of meer niet op te vragen.
Lekker handig dus 8)7

• Zeeger
  • Laatst online: 25-03-2025
Ben iig dus niet de enige met zo'n probleem...

Als ik bij m'n telefoon kijk bij duur uitgaande gesprekken staat daar iets van 2uur 11min ofzo, dus das ruim geen 300 euro waard!

Site van ben doet het bij mij ook niet...

• Xandrios
  • Laatst online: 20:08
Ik heb een aantal bullshit reply's getrashed. gelieve het ontopic te houden !

En houd het aub een beetje beschaafd, flamen is nergens voor nodig.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit is precies waar ik in het verleden ook last mee had met BEN, erg vervelend en ze werken totaal niet mee.
In een bepaalde periode belde ik vrij veel, okee daar houd je dan rekening mee, logisch
Na die 3 weken intensief bellen ben ik weer 2 maanden amper gaan bellen gewoon omdat het duur is en de kosten in bedwang te houden.
In die 2 maanden had ik voor 30 minuten bijelkaar verbelt in die periode, en wat dnek je? Ja idd, achterlijk hoge rekeningen :? :?
Die 3 weken dat ik veel belde had ik voor circa 600 gulden verbelt, de rekeningen die volgde voor die 2 maanden waren 750 gulden voor de eerste maand en 1100 gulden voor de tweede maand! :o
Belachelijk dus! en was daar ook flink pissed over :(
Ook was ik gelijk afgesloten en omdat ik weigerde dat bedrag te betalen werd ik definitief afgesloten bij BEN.
Ook op de gespecificeerde rekening kwam ik een paar opmerkelijke dingen tegen:
een paar nummers die ik idd had gebeld stonden zichtbaar, en de rest van alle nummers stond Afgeschermd bij :?
Ik wil toch weten waar ik ZELF naar toe heb gebeld, wat een onzin dat het dan als een afgeschermd nummer weergegeven moet worden! :(
Ook had ik kweet niet hoeveel sms-jes overal heengestuurd :?
Uiteindleijk heb ik me abo afgekocht (wat GVD veel geld kost) en de rekening maar uiteindelijk betaald omdat er al teveel incasso kosten bijkwamen :( :(
Nooit meer BEN voor mij!, qua bereik had ik niet te klagen maar hun administratieve gedeelte is werkelijk te achterlijk voor woorden.
Vrienden en kennissen hebben er ook last van en willen wegens die reden dan ook zo snel mogelijk bij BEN weg.
Zonde dat BEN het op zo'n manier flink verpest voor hun zelf, jammer.

[ Voor 70% gewijzigd door Fietsbel op 21-01-2003 21:27 ]

39

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
als je vrij zeker van je zaak bent, dat je echt niet voor zoveel gebeld hebt, dan zou ik als ik jou was gewoon een aangetekende brief die kant op sturen.
Vergeet niet dat de bewijslast bij hun ligt om aan te tonen dat je zelf heel veel gebeld hebt.
Ze loggen ook de code van je toestel bij elk gesprek en de plaats in NL (aan de hand van de zendmast)
Laat ze dus maar eens komen met een uitgebreide specificatie.
Ook niet schrikken van aanmaningen en incasso's als je zeker bent van wat je echt gebeld hebt.
Laat het desnoods tot een rechtzaak komen, maar ik denk dat je het eerst via een consumenten-bond moet proberen te regelen.

oh nog even vergeten...
Laat ze ook maar eens aantonen dat het niet mogelijk is om met een andere simkaart op jouw nummer te bellen. Daarom is het ook noodzakelijk dat ze bij de specificatie van de rekening de geografische lokatie en toestel-code weergeven. Dat is namelijk wel mogelijk. weet ik uit niet zo legale bron.

[ Voor 22% gewijzigd door TD-er op 21-01-2003 21:41 ]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:03

Pogostokje

* twiet *

TD-er schreef op 21 January 2003 @ 21:38:
Vergeet niet dat de bewijslast bij hun ligt om aan te tonen dat je zelf heel veel gebeld hebt.
Precies, en dan blijkt dat veruit de meeste klachten toch gewoon gegrond zijn. Check de statistieken maar bij bv. consumentenbond enzo. Maar daar lees je hier dan nooit meer wat over....

Wat een prut-topic is dit zeg. Alleen maar flamen, maar niemand die echt met concrete dingen aankomt.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
een nichtje van me had een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde bij ben, ze zou 734 sms-jes in 1 maand gestuurd hebben. na enkele gesprekken met ben heeft ze toch gelijk gekregen van ben.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Terror schreef op 21 januari 2003 @ 15:55:
Sommige telefoons slaan op hoelang je uitgaand gebeld heb. Als die van jou dat ook doet kan je iig hard maken dat je met die telefoon niet zoveel gebeld heb.
Heb je niet veel aan, zo'n tellertje is te resetten en daarnaast is er te frauderen met de datum van je telefoon.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Homedisc schreef op 21 januari 2003 @ 21:19:
Ook op de gespecificeerde rekening kwam ik een paar opmerkelijke dingen tegen:
een paar nummers die ik idd had gebeld stonden zichtbaar, en de rest van alle nummers stond Afgeschermd bij :?
Ik wil toch weten waar ik ZELF naar toe heb gebeld, wat een onzin dat het dan als een afgeschermd nummer weergegeven moet worden! :(
Dat is geen keuze van Ben. Iedereen heeft de keuze om zijn telefoonnummer niet te laten weergeven op de gespecificeerde rekening van anderen. Ben mag in dat geval het nummer dus niet weergeven.
Die afgeschermde nummers kunnen best bekenden zijn, die niet willen dat hun nummer niet op de gespecificeerde factuur van anderen te zien is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Anubis801
  • Laatst online: 28-12-2025
Als ik die factuur bekijk zie ik nergens staan dat je deze maand een bedrag van 325€ hebt gebeld of ligt het aan mij? Het belgedrag op 21-januari wijkt niet veel af van de afgelopen 6 maanden. Dat bedrag van 375~ en nog wat is het TOTAAL bedrag van de afgelopen 6 MAANDEN!!!
Als BEN beweert dat jij DEZE MAAND meer dan 325€ gebeld hebt kan je ze tegenspreken met hun eigen faktuur!
Ik denk dat BEN in de waar is en het TOTAALbedrag heeft omgewisseld met die van januari.

=/\= System Status =/\=

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:05

Wildfire

Joy to the world!

Anubis801 schreef op 21 januari 2003 @ 22:04:
Als ik die factuur bekijk zie ik nergens staan dat je deze maand een bedrag van 325€ hebt gebeld of ligt het aan mij? Het belgedrag op 21-januari wijkt niet veel af van de afgelopen 6 maanden. Dat bedrag van 375~ en nog wat is het TOTAAL bedrag van de afgelopen 6 MAANDEN!!!
Als BEN beweert dat jij DEZE MAAND meer dan 325€ gebeld hebt kan je ze tegenspreken met hun eigen faktuur!
Ik denk dat BEN in de waar is en het TOTAALbedrag heeft omgewisseld met die van januari.
Die factuur is van iemand anders, dat bericht is namelijk niet van de topicstarter zelf. Even beter uit je doppen kijken dus.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Anubis801
  • Laatst online: 28-12-2025
Foutje!

=/\= System Status =/\=

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

zeg 'ns hoe kun jij bij BenOnline je status bekijken, bij mij blijft ie op werkzaamheden staan, al een paar weken |:(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ok,je heb hier mischien niet veel aan omdat ik niet meer weet waar ik het gelezen heb,dus ook niet weet hoe waarheids getrouw het is (is alweer paar maandjes terug) maar het schijnt soms ook voor te komen dat 2 (neem persoon1,ben en persoon 2 kpn)mensen met hetzelfde sim nummer bellen (dus niet tel-nummer) dus als iemand persoon 1 wilde bellen kreeg hij persoon 2 aan de lijn en als hij dan nog een keer belde (tja kon verkeerd nummer zijn) kreeg hij wel de goede aan de lijn,dus als dit waar is,dan zou het ook mogelijk moeten zijn neem ik aan dat je dan vreemde rekeningen krijgt,bv als de ander het doorheeft en dan fijn ipv het kpn netwerk op het ben netwerk aanmeld (wat dan dus ook lijkt mij werk) maar nogmaals ik weet niet hoe waar dit is.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0TwDeAoQZ7hmmdtdfZ6HjyyPDRvqICm4jea2UMiW41T!0m7V4o9oj39mayRY9QjfoD8lyNqiVKjc1GXxr263uYq7i2e56lsKprS2mjom2Loa*3rwQbaZw9A/Ben.bmp?dc=4675406464944485368

die van mij ziet er ook verdacht uit
BEN enorm en maar 300 belminuten
en laatste maand btw afgetrokken, zul je zien dat er nog een correctie komt :S

:( :( :( :( :( :( :( :( :r :r :r :r :r :r :r :r :r 8)7 8)7 8)7 8)7 }) ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 15:46 ]

Verwijderd

Bij mij hebben ze de BTW er ook afgetrokken, ben benieuwd wat voor bende dit weer gaat worden...

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Hmm dus het is toch een fout... als je naar mijn 2e plaatje hier kijkt die ik had gepost... ?

Enne het lijkt er dus op dat Ben het gewoon bij iedereen fout heeft gedaan :P

www.watbenjedan.com

Verwijderd

DeMoN schreef op 22 januari 2003 @ 15:55:
Hmm dus het is toch een fout... als je naar mijn 2e plaatje hier kijkt die ik had gepost... ?

Enne het lijkt er dus op dat Ben het gewoon bij iedereen fout heeft gedaan :P

www.watbenjedan.com
Ga in het weekend even bij m'n ouders de rekening checken, kijken of ze het daarop ook fout hebben gedaan... Ik voorspel ramp en onheil!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb ook Ben, toevallig gisteren een rekening gekregen en daar doen ze het dus wel goed met de BTW. Als ik deze factuur op papier vergelijk met de factuur op de website dan moet je de internetfactuur als volgt lezen: Totaal op inet is subtotaal (excl. BTW) op papier, totaal op inet is excl. BTW op papier, de BTW zelf klopt gewoon...
Er zal dus wel een foutje in hun webpagina zitten...

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:52

Alaksandus

Vae puto deus fio

Hier nog iemand met ben, heb het sinds 16 november en nog geen facturen oid gekregen. Ben benieuwd hoe het hier de komende 2 jaar zal gaan met de facturen :X :|

[ Voor 3% gewijzigd door Alaksandus op 22-01-2003 16:36 ]

Als een god in Nijmegen.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Coronaextra schreef op 22 januari 2003 @ 16:36:
Hier nog iemand met ben, heb het sinds 16 november en nog geen facturen oid gekregen. Ben benieuwd hoe het hier de komende 2 jaar zal gaan met de facturen :X :|
Ik heb er ook 2 maanden geen gehad, kreeg er gisteren dus ene en ongeveer 2-3 weken geleden...

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
oei.. ik vond die belachelijk LAGE rekening al zo verdacht.. normaal bel ik voor 90 euro weg, nu voor 34.. misschien kan ik binnenkort toch een dubbel hoge rekening verwachten..

Verwijderd

ik mis die van november ook nog steeds als het goed is ..............
ddl krijg ik er zeker 2 in een keer ofzo...sucks-ben
volgende keer maar wat meer betalen en dan libeftel ofzo
Pagina: 1