Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pocket pc als case lcd gebruiken???

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ok beetje vage titel maar zal ff proberen uit te leggen wat ik bedoel-->

heb namelijk paar jaar geleden een compaq pocket pc gekocht (zo'n klein computertje met zo'n kleuren lcd'tje en toetsenbord)
maar nou gebruik ik da ding helemaal nie meer.
nou heeft da ding best redelijke specs (33 mhz kleuren lcd 20 mb)
en leek het mij wel vet om dat lcd scherm te splitsen van het toetsenbord (kabel verlengen) en dan dat lcd scherm in m'n kast te hangen.

die pocket pc is natuurlijk al aan te sluiten op de pc (com poort) dus da is ook geen probleem, maar dan zou het natuurlijk wel vet zijn als er ook software zou zijn om dan bijvoorbeeld winamp, temps, etc erop te pleuren.

is er al eens zoiets gedaan??? (zal wel maar kon in de search niks vinden)
en is er software voor zoiets????
en is het zoiezo mogelijk om dat lcd scherm araf te halen (dus die kabel tussen het scherm en het toetsenbord te verlengen??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

er is denk ik geen software voor, want dit scherm is speciaal voor dit apparaat gemaakt, en zoals in de faq staat, is het dan eigenlijk onmogelijk

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

meestal zijn dat van die platte doorzichtige flatkabeltjes die aan een schermpje zitten naar een toetsenbord enzo. hehe ze zijn wel te verlengen maar heel moeilijk..

ik zou zeggen maak dat ding open schiet wat pics upload ze en wij kijken. :)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ja da snap ik, maar ik bedoel ook niet dat je het scherm loshaalt, het moet wel aan de pocket pc blijven zitten alleen dan een kabel ertussen gooien zodat je hem kan verlengen.
en dan dus het scherm in de kast bouwen en de pocket pc zelf erin of erachter leggen.

en dan via de pc een proggie naar de pocket pc sturen waarmee je dan via de com poort bv case temps ofzo kunt laten zien.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:43:
meestal zijn dat van die platte doorzichtige flatkabeltjes die aan een schermpje zitten naar een toetsenbord enzo. hehe ze zijn wel te verlengen maar heel moeilijk..

ik zou zeggen maak dat ding open schiet wat pics upload ze en wij kijken. :)
zal morgen ff wat pics geven (zit nou op school)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
maar ondertussen iemand enig id of zo'n soort proggie te schrijven is (en is er iemand die bereid is zoiets te doen)

want bv temps en winamp shit moeten wel live op het scherm komen
maar als het kan kun je volgensmij ook wel hele vette shit erop zetten want een kleuren lcd staat natuurlijk wel vet in een case :)

Verwijderd

wat bedoel je met een pocket pc?
want zo'n "palm geval" is wel eens gedaan meen ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:05 ]

• TrasherXL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 15:30

TrasherXL

Bicky burger for life

draaid er windows CE op zo een ding? Of is ie al veel ouder?

ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18
tuurlijk is dat mogelijk. Als je een beetje kunt programeren moet dat niet zo'n probleem zijn. Je geeft gewoon opdracht wat text op een Pocketpc schempje af te beelden, dus dat moet kunnen, ook zul je het apparaat ook uit elkaar kunnen slopen en in je kast stoppen

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
hier is de foto.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/pocket-pc.jpg

maar dan moet er wel iemand zijn die zoiets kan programmeren...
iemand???

• Ierlandfan
  • Laatst online: 24-11 21:54
He, dat idee had ik ook met een Nino, je had dus wel wat kunnen vinden in de seach maar ik hou dit topic dus wel in de gaten..de software was bij mij ook het probleem

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Yup, same here... Heb hier nog een Palm Vx liggen, waar ik nix mee doe. Wil hem ook graag in mijn kastje bouwen... _/-\o_

Verwijderd

er is een vergelijkbare WinAmp, dat heet WithAmp, is speciaal voor pocket pc, PDA, Ik weet niet of het bij jou werk, maar je kunt het gewoon downloaden 60 uur free trial. Met het proggie NETUSE kun je op je hardeschijven van de pc, op deze manier heb je een mooie muziek doos.. met de futures van Winamp (WithAmp)....

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

He cool idee.

Heb hier ook nog een semi dooie Ipaq 3630 liggen.

/me Searching for pin-layouts

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Ierlandfan
  • Laatst online: 24-11 21:54
ik wil er meer zoiets als MBM, systemspecs en nieuws, headlines ed op kunnen laten tonen

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
1. Jouw apparaat is geen pocket pc maar een handheld pc.
2. Er is een programma waarmee je winamp kunt besturen met de pocket pc in cradle/gedocked (remoteamp), of er iets is wat system stats van de pc kan weergeven weet ik zo ff niet. Maar voor beide geldt dat ze waarschijnlijk alleen voor pocket pc zijn.

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Misschien met VNC over een seriele poort???

Verwijderd

ik nog een aero ding ik hou dit topic in de gaten
Pagina: 1