ok beetje vage titel maar zal ff proberen uit te leggen wat ik bedoel-->
heb namelijk paar jaar geleden een compaq pocket pc gekocht (zo'n klein computertje met zo'n kleuren lcd'tje en toetsenbord)
maar nou gebruik ik da ding helemaal nie meer.
nou heeft da ding best redelijke specs (33 mhz kleuren lcd 20 mb)
en leek het mij wel vet om dat lcd scherm te splitsen van het toetsenbord (kabel verlengen) en dan dat lcd scherm in m'n kast te hangen.
die pocket pc is natuurlijk al aan te sluiten op de pc (com poort) dus da is ook geen probleem, maar dan zou het natuurlijk wel vet zijn als er ook software zou zijn om dan bijvoorbeeld winamp, temps, etc erop te pleuren.
is er al eens zoiets gedaan??? (zal wel maar kon in de search niks vinden)
en is er software voor zoiets????
en is het zoiezo mogelijk om dat lcd scherm araf te halen (dus die kabel tussen het scherm en het toetsenbord te verlengen??
heb namelijk paar jaar geleden een compaq pocket pc gekocht (zo'n klein computertje met zo'n kleuren lcd'tje en toetsenbord)
maar nou gebruik ik da ding helemaal nie meer.
nou heeft da ding best redelijke specs (33 mhz kleuren lcd 20 mb)
en leek het mij wel vet om dat lcd scherm te splitsen van het toetsenbord (kabel verlengen) en dan dat lcd scherm in m'n kast te hangen.
die pocket pc is natuurlijk al aan te sluiten op de pc (com poort) dus da is ook geen probleem, maar dan zou het natuurlijk wel vet zijn als er ook software zou zijn om dan bijvoorbeeld winamp, temps, etc erop te pleuren.
is er al eens zoiets gedaan??? (zal wel maar kon in de search niks vinden)
en is er software voor zoiets????
en is het zoiezo mogelijk om dat lcd scherm araf te halen (dus die kabel tussen het scherm en het toetsenbord te verlengen??
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1