Toon posts:

Vraag over IP ban op de @home proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is die er?

1 ) Ik kan met de proxy van @home aan overal heen surfen behalve GoT. Met de proxy uit kan ik op GoT. (En T.net/Fokzine)
2) Mensen met een andere ISP kunnen wel op GoT.
3) Ping is 25-30 ms en packetloss is 0%

Het enige dat ik kan bedenken, na vanalles te hebben geprobeert is dat er misschien een IP-ban is uitgedeeld. Maar dan niet op een IP van een gebruiker van @home, maar de proxy. Ik zit in Tilburg, dus dat zou de @home proxy in Den Bosch moeten zijn dan.

Vandaar deze vraag.

Het lijkt me niet helemaal juist om een IP ban te plaatsen op een proxy, want als ik op GoT wil komen moet ik die daar speciaal voor uitschakelen. Met de proxy aan blijft het echt leeg. Wit vlak, geen GoT.

Het is natuurlijk niet eerlijk voor alle andere @home gebruikers die op die Proxy zitten.

En voor het geval dat er geen ban zit op de proxy (sinds vanavond?), wat zou het dan wel kunnen zijn.

Nogmaals :
Van @home naar overal op internet = goed.
Van overal naar GoT = goed.
Van @home naar GoT = No go .. (met proxy aan dus)

Verwijderd

Er zijn nogal een hoop mensen gebanned met die 10K = :r aktie dus zou best kunnen dat er een IP-ban is uitgedeeld.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:39

4POX

Everybody is wired

Ik ben er nog, Geen BAN.. Maar dat doen ze hier ook niet snel.. We zijn gelukking niet in China

AKA Rinkel weblog

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

Exterazzo

Qeasy

Als je gebanned bent, dan kan je toch nog wel op GoT, alleen kan je dan nix meer posten. Iig ik d8 altijd dat je dan nog wel gewoon kon lezen alleen niet reageren. Of zit ik nu verkeerd :?

Audentia

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Er stond idd een (maanden oude) IP-ban op, 'k heb em opgeheven.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:00
Nooit last van gehad

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik zit OOK op de @home proxy van DB maar ik heb er nog nooit last van gehad :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

Ik heb gezien aan de IP-logs dat er meerdere @home proxy's zijn...

1tje had blijkbaar die ban.

Verwijderd

Topicstarter
Dat verklaart de boel. Nu kan ik er weer op met Proxy.

Ik dacht al dat ik gek werd. Ik heb elke keer van die wazige problemen .. :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:33 schreef HlpDsK het volgende:
Ik dacht al dat ik gek werd. Ik heb elke keer van die wazige problemen .. :)[/quote]Hoe minder je slaapt, hoe meer problemen ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1