Hmmz, ik ben nu pas begonnen met oc'en van dit ding (kheb t mobo al een maand, de proc ook, en t geheugen al twee weken). Maar ik heb nu pas zin om ff te oc'en... c0d3n is nml. ook leuk, net als Counterstriken
. Ik ben nu nog niet echt aan t oc'en, maar ik heb ff wat geprobeerd, in de loop van de dag hoop ik iets van een fsb van 200MHz te draaien oid. Blaat.
De proc:
AMD Athlon XP 2600+/333fsb, het label weet ik niet meer omdat ik de proc al een maand geleden op t mobo heb gepleurd en de koeler zit er ook al een lange tijd op
. De proc is unlocked (woei, jeej) en draait out-of-the-fab op een fsb van 166 2/3 MHz, en een multiplier van 12.5 (resulterend in 2080MHz), op 1.650V. Onder full load (zoals ie constant draait, Genome@Home!) is ie 41 graden.
Het mobo:
Asus A7N8X Lan/Audio, die audio is disabled want ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 zodat ik (in de toekomst, want ik moet nog ns drivers gaan installen) 1337 A3D h4x0r kan spelen. T bordje heeft een uiterst fijne layout, en het is een Asus, dus is het bordje woei.
Het geheugen:
TwinMOS PC3200 512MB Cl 2.5, tja... t draait, zullen we maar zeggen.
De koeler:
ThermalTake Volcano 9, de coolmod versie... dacht ik ff een extra goede koeler gekocht te hebben, krijg je er een gaar lichtcircus bij.. wazig rotding. Ach, het kostte me maar 3 euro extra
. De fan is wel lekekr, draait 75cfm... vraag me niet met wat voor turbinegeluid, maar ik kan er mee slapen... moet zeggen dat bier (Grolsch!
) erg slaap-bevorderend is, en dus de ervaring kan beinvloeden.
De rest:
Chieftec DA-01B-D, Asus V8440, Terratec DMX X-Fire 1024, IIyama VMP 454 / HM903DT A, Western Digital WD800JB, Lite-On 48x12x48, Lite-On 16x48, en een boel casefans (een allegaartje, van 92x92 Sunon tot 80x80 kutding).
De benchmarks:
Tja, geen zin nog gehad om 3DMark2001SE te downen, en ik zal wel wat pictures posten als ik op een punt ben aanbelandt dat ik 't wel goed vindt (bijvoorbeeld, als het eten klaar is). Verder SiSoft Sandra Pro 2003, en voor de tempmeting Genome@Home icm MBM5. Oh jah, ook nog WCPUID.
Dit tekstje typ ik nu op de testrun van 12x170 = 2040MHz. Jee...
De proc:
AMD Athlon XP 2600+/333fsb, het label weet ik niet meer omdat ik de proc al een maand geleden op t mobo heb gepleurd en de koeler zit er ook al een lange tijd op
Het mobo:
Asus A7N8X Lan/Audio, die audio is disabled want ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 zodat ik (in de toekomst, want ik moet nog ns drivers gaan installen) 1337 A3D h4x0r kan spelen. T bordje heeft een uiterst fijne layout, en het is een Asus, dus is het bordje woei.
Het geheugen:
TwinMOS PC3200 512MB Cl 2.5, tja... t draait, zullen we maar zeggen.
De koeler:
ThermalTake Volcano 9, de coolmod versie... dacht ik ff een extra goede koeler gekocht te hebben, krijg je er een gaar lichtcircus bij.. wazig rotding. Ach, het kostte me maar 3 euro extra
De rest:
Chieftec DA-01B-D, Asus V8440, Terratec DMX X-Fire 1024, IIyama VMP 454 / HM903DT A, Western Digital WD800JB, Lite-On 48x12x48, Lite-On 16x48, en een boel casefans (een allegaartje, van 92x92 Sunon tot 80x80 kutding).
De benchmarks:
Tja, geen zin nog gehad om 3DMark2001SE te downen, en ik zal wel wat pictures posten als ik op een punt ben aanbelandt dat ik 't wel goed vindt (bijvoorbeeld, als het eten klaar is). Verder SiSoft Sandra Pro 2003, en voor de tempmeting Genome@Home icm MBM5. Oh jah, ook nog WCPUID.
Dit tekstje typ ik nu op de testrun van 12x170 = 2040MHz. Jee...
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly