Verwijderd

Topicstarter
ik had ergens gelezen maar weet niet meer waar dat er mp3+videospelers komen of dat deze er al zijn het gaat daarbij om een mp3 speler met bijv iets van 5gb waar je ook divx op kan afspelen op een lcd schermpje wat dan op de speler zit.
nou was mijn vraag zijn deze spelers er al zouden jullie hier eens wat info en pics kunnen posten

alvast bedankt

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Zoek naar "Media2Go":
In a move to compete with Apple's highly successful Apple iPod MP3 player, Microsoft announced that it plans to introduce its personal media player known as Media2Go. Media2Go will have a 20 Gigabyte hard drive, and a color screen for viewing digital photos and for watching videos. The screen will reportedly be available in standard 3.5-inch size and 7-inch size and various versions will be manufactured by Sanyo, ViewSonic, iRiver and Samsung. Gates said that Media 2Go would allow users to download media from the Internet, and the ability to store TV programs that have been recorded by Microsoft's Windows XP Media Center Edition. The Media2Go is projected to retail for less than $500 US.
of naar "Thomson lyra 2780"...

je zult genoeg informatie vinden!

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Archos Jukebox :?
[url]http://www.archos.com]Klik[/url]

offtopic:
Durf het bijna niet te zeggen, maar daar heb je google voor...

[ Voor 45% gewijzigd door pagani op 21-01-2003 13:03 ]

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 18:55
Iriver ging volgens mij ook zoiets maken, stond een keer op de frontpage.

ik zal eens even zoeken.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De IPod 2 zou dit ook moeten gaan ondersteunen...