Opera en login

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 15:18
Als ik met Opera inlog en bovenin het beeld op het
GoT > druk of gewoon http://gathering.tweakers.net intiep gaat Opera steeds mij opnieuw inloggen de pagina waarbij ik al was ingelogd. (Standaard dus de inlog pagina)

Nu is dat opzich niet zo'n probleem, zij het niet dat ik dus vanochtend ben ingelogd tijdens het replien van een topic waardoor ik steeds weer opnieuw die pagina loop te submitten. Nu is het topic dus allang voorzien van een slotje, dus krijg ik de hele tijd de melding "reply to this topic is not allowed here". :?

Uitloggen en meteen weer inloggen hielp niet. Ik kon dit overigen alleen maar oplossen door eerst uit te loggen, vervolgens naar de hoofdpagina van het forum te gaan en dan opnieuw in te loggen.

Edit: ik bleef terug gaan naar die ene reply pagina, alleen dit keer geen submit van de reply. Remedie was het afsluiten van Opera en opnieuw naar het forum gaan. Maar het blijft toch wel erg raar. :/

Edit2: ik hoefde dit keer dus niet in te loggen bij het openen van het forum, en dan verloopt alles prima en wordt dus niet iedere keer terug geschopt naar de inlog pagina.

[ Voor 24% gewijzigd door Banpei op 21-01-2003 11:39 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 15:48

chem

Reist de wereld rond

Het ligt toch echt aan Opera, gooi je cache eens leeg.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.