Blue Orb op welke Videokaart ??

Pagina: 1
Acties:

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:46
Ik overweeg de aanschaf van een Blue Orb, voor op m'n Viper 770, Stealth III S540 of evt toekomstige RAdeon 64MB VIVO.....

Nu vraag ik me af op welke videoplanken deze Bleu Orb geplakt kan worden?

En de nog grotere vraag, hoe zit het met de bestaande koel-blok dat er op zit ??

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Die Blue Orb past wel op je viper en (toekomstige) radeon, op die stealth weet iok het niet, is ook niet de moeite waard om hem lop die stealth te proppen.
Op die viper zit het blokkie vastgelijmd, maar als je sloffen hebt, doe ze aan pak een waterpomptang, zet je voeten links en rechts op je kaart en sleur met de waterpom ptang je koelribje ervanaf, heb ik ook zo gedaan, werkt nog perfect :).

Veel succes

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kaart 30 min in de vriezer en het blok valt er zo af, zeggen ze

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Het vriezer-verhaal klopt. Na een kwartiertje tot 20 minuten in de vriezer laat die lijmlaag tussen chip en heatsink makkelijker los. Dan moet je normaal gesproken zó de heatsink eraf kunnen wippen.

Als je pech hebt zou je een of andere videokaart kunnen hebben met een heel apart soort lijm, die minder makkelijk loslaat. Dat gewoon nog even een half uurtje in de vriezer. Lukt het dan nog niet het koelblok eraf te krijgen, kap er dan maar mee. Het risico dat je de boel beschadigd omdat je boos wordt er ergens op af moet reageren is dan wel errug groot..... (weet ik uit ervaring :( )

mARCO

sigloos

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:19
15 minuutjes en dan breek je hem er zo af. 30 min schijnt te lang te zijn (waarom weet ik niet, mbv een vriezer zou ie toch beter draaien???)

Verwijderd

Ow ja, Tip voor als jehem in de vriezer stopt.....zorg niet dat iemand gauw ff bedenkt de boel te moeten ontdooien...Dan krijgt ie zwemles.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Eeh Nephilium... ervaring???

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kan ie ook op me geforce 256 ddr???
is van creative

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

andere tip is dat ding ff laten draaien zodat het warm wordt. Dan wordt de lijm ook losser van en daarna gelijk je koeler er van af halen. gooi maar eens 3x een 3dmark erop los en dan snel je koeler eraf halen.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 11:33
Neu dat warmer worden werkt nie echt ...

koelkast werkt beterz
Pagina: 1