Toon posts:

Past een cur-dls in een 1u kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met de search helaas niks kunnen vinden :'(

Vraag is past een asus cur-dls in een 1u kast??. Kwa formfactor zal het geen probleem zijn... maar gaat het passen met de cpu's en ut geheugen.

Heeft er iemand ervaring mee??

Zou het namelijk graag in de volgende kast willen stoppen.... :9

Afbeeldingslocatie: http://www.micro-square.nl/msq/artimport.nsf/0/e8e25f8d8efa101380256a08003f277d/Afbeelding/0.90?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 11:21 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
ik zou denken van wel, het geheugen mag geen probleem zijn en aan een 1u s370 is ook wel te komen

Het enige waar ik na zit te kijken is dat je maar een kaart erbij in kan steken, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat je ermee gaat doen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
waarom niet gewoon 2U? Is ruimte zo'n probleem dan? In een 2U kast kan je veel meer kwijt, heb je meer ruimte en betere koelmogelijkheden. Je zal er uiteraard wel over nagedacht hebben, maar ik zou graag je motivatie wel willen weten :)

Rookworst zonder R is ook worst.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lijkt me gewoon wel passen.. Slechts kwestie van goeie koelers :)

Anders stuur je maar voor de zekerheid een leuk mailtje richting Asus NL :Y)

Verwijderd

Topicstarter
BezurK schreef op 21 January 2003 @ 11:42:
waarom niet gewoon 2U? Is ruimte zo'n probleem dan? In een 2U kast kan je veel meer kwijt, heb je meer ruimte en betere koelmogelijkheden. Je zal er uiteraard wel over nagedacht hebben, maar ik zou graag je motivatie wel willen weten :)
Omdat ik van mijn baas een server in de colo mag hangen voor nop :P echter moet het wel een 1u bak zijn..... vandaar de vraag

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Lage koelers en evt. low-profile DIMM's (normale registered DIMM's kunnen namelijk erg hoog zijn) en het moet passen lijkt me :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Zou moeten lukken, wel zorgen voor lage onderdelen je hebt namelijk maar weinig ruimte (duh) in de hoogte, en dat moet je wel in je achterhoofd houden. Dat wil zeggen een koelblok op de cpu's en thats it, meer ruimte heb je niet. De actieve koeling, dat moeten die 4 koelertjes oplossen. Het zal dus best een beetje aan de hete kant zijn. Hoeveel ruimte voor koelribben heb je bij CUR rond je socket ? Dat is nu dus het geen wat erg intressant is :) Verder zie ik niet in waarom het niet zo werken, dus go for it :)
Pagina: 1