Toon posts:

Met TFT monitor lagere scores 3dmark 2002 SE???

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou wel eens willen weten of het gebruik van een TFT in plaats van CRT monitor invloed heeft op je 3dmark score.
Je kunt de twee monitoren toch niet naast elkaar zetten omdat een TFT toch veel meer trekt van je systeem bij de benchmark.
Ik vind de score ook iets tegenvallen.
De lijkt me een leuke topic stelling om mee aan de slag te gaan.

Mijn score 14404 punten

786 DDR gegeugeSystem Info Version: 2.2
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: AMD ThoroughBred @ 2.25 GHz
Graphics Card: RADEON 9700/9500 SERIES (351/337)
Total Physical Memory: 768 MB
Free Physical Memory: 537.66 MB
Motherboard Manufacturer: ASUSTeK Computer INC.
Motherboard Model: A7V266-E
n

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mij lijkt het heel sterk, maar neem de proef op de som maar!

Ik denk dat het eerder een probleem is in de richting van iets andere instellingen van de videokaart of windows algemeen, of een stel progjes die op de achtergrond draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Cubix op 21-01-2003 10:25 ]

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

3Dmark scores worden berekend door CPU en Videokaart. Monitor heeft absoluut geen invloed op je scores, die geven alleen maar weer wat je systeem aan het doen is.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat noem ik nog eens een snelle reaktie
Kun je iets meer specifieke tips of links geven ten aanzien van de instellingen?
Alvast bedankt'

Verwijderd

Check Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ? maar eens. Heb het niet gelezen, maar ik weet zeker dat hier wel spannende dingen instaan!

offtopic:
Waarom wil iedereen toch altijd zo'n hoge score bij 3dmark. Gaat het er niet om of de overall perfomance van je systeem goed is? Als er iets niet lekker loopt, probeer het dan te verbeteren!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ga het is vragen(of zoeken) in Videoplanken & Beeldkanonnen . Daar weten ze er vast meer vanaf, denk je ook niet. :)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-02 19:47
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 10:36:
Check Help !! Mijn 3dmark score is laag... hoe te verhogen ? maar eens. Heb het niet gelezen, maar ik weet zeker dat hier wel spannende dingen instaan!

offtopic:
Waarom wil iedereen toch altijd zo'n hoge score bij 3dmark. Gaat het er niet om of de overall perfomance van je systeem goed is? Als er iets niet lekker loopt, probeer het dan te verbeteren!
offtopic:
waarom probeert men auto's steeds sneller te maken, waarom proberen wij records te breken.. ;) zelfde reden dus.. het is leuk :P

Bier, Whiskey en Metal!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Je beeldscherm doet helemaal niks hoor, misschien als je V-Sync aan hebt wel, maar dat heb je niet bij TFT's dacht ik. Je score wordt toch ook niet hoger als je je beeldscherm uit zet :? ;)
En 14.000 punten is niet zo laag hoor, het zou misschien ietsje hoger kunnen, maar het is al een monsterlijke score.

Er is trouwens geen 3D Mark 2002, het gaat van 2001 naar 2003 :P

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 21-01-2003 13:50 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Inbedoelde natuurlijk 2001, dom!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Mja, dit hoort niet in SPV, en ik verwacht dat ze hier in VB ook niet op zitten te wachten. ;)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.