Real Time Virtuele voorzitter???

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een manier om virtueel een lezing of iets dergelijks te kunnen geven. Ik ben op zoek naar links of tips.

Gevraagd is een projectie van een character op een groot scherm dat interactief is (dus iemand voert op afstand de gegevens in, dit mag met een niet al te grote delay gebeuren, liefst dus spraak gestuurd maar ook een keyboard input is mogelijk) en het liefst ook 3D.

Ik ben voornamelijk op zoek naar links van bestaande apps en of tips voor het zelf inelkaar draaien van een dergelijk project.
Alle info is welkom!

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Reactie vanuit de game wereld is trouwens ook nooit weg denk ik!

de betaler vervuilt

Verwijderd

serieus: wat denk je zelf? dat er al een kant-en-klaar 3d-presentatieprogramma bestaat?
not that i know of... je kunt natuurlijk zelf in een een of ander 3d-programma een ventje maken en daar een filmpje van renderen en die gebruiken.. of je moet jezelf gaan verdiepen in het OpenGL/Direct3D-programmeren :)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 12:13 schreef sir mchyde het volgende:
serieus: wat denk je zelf? dat er al een kant-en-klaar 3d-presentatieprogramma bestaat?[/quote]http://www.realactor.com/indexie.html
Neem even de tijd en kijk maar eens goed.

Ik zoek dus nog meer van dit soort links.

de betaler vervuilt