[Help!] Medion 17" LCD scherm loopt vast?!

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 23:53

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Ik heb hier op de zaak zoals de titel zegt een scherm van Medion. Nu was de beeldinstelling niet helemaal ok dus ik met de OSD, heb de contrast aangepast. Ik wandel eens door het menutje (nog niet eerder gezien, ziet iets van auto-adjust op, werkt normaal perfect), en ineens blijft het menutje staan! En is met geen mogelijkheid meer weg te krijgen. Ik wist niet dat LCD-schermen ook vast konden lopen.. :?
Ok, geen paniek dacht ik, wil het scherm uit zetten: gaat niet! Heel vaag... Ik restart Windows: het beeld helemaal gaar tijdens het booten, zie alles dubbel/vaag, maar is in Windows weer OK. Alleen dat stomme OSD zie je nog steeds!! Heb toen de PC maar uitgezet, en het beeld verdwijnt heel langzaam, en wordt beetje rood/wit, maar blijft aan!!
Kheb toen de stekker er maar uit getrokken, maar omfg...

Wat moet ik nu doen?! En wat zou het veroorzaakt kunnen hebben? Dit heb ik nog nooit gehad...

Specs:
P4 1700@1700
512 SDRAM-133
Windows XP Home
GeForce 2 MX
Medion 17" LCD scherm MD 9463 AE

Help!

Use the Search Luke...

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

Klippy

Still Game

Goedkoop scherm....

Maarja veranderd hij wel nog naar een andere resolutie?
Gaat meestal ff uit en weer aan dan, want anders lijkt me dat rebooten niet zo slim, zou ook dat rare beeld verklaren.

Maarja zit software in dus die kan blijven hangen he...
Pech denk ik dat de oorzaak was.

Stekker een tijd eruit laten en over een uur weer proberen. Of is het al opgelost?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
nee, nog niet. Heb de hele computer uitgezet en de stekker uit het scherm gehaald, is er nu nog steeds uit... Heel vaag ook dat de powerknop niet meer werkte, gewoon vastgelopen ofzow... Hopelijk kan die zichzelf weer repareren, anders moet ik me baas slecht nieuws gaan vertellen.. ;(

En ik kon geen andere resolutie meer draaien, het hele munu werkte niet meer..

Use the Search Luke...

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
kga het nog een keer proberen, kan die computer eigenlijk niet missen...

Use the Search Luke...

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

kijk eens goed rond, ik gok maar wat, maar zit er niet toevallig ergens een reset knopje ofzo? en je kan je dus helemaal niet meer in het menu scrollen ofzo. ik bedoel het menu blijft staan, en je kan er niks in doen ofzo

probeer eens wat op de knopjes te drukken

mail naar medion, misschien een bepaald knoppen 'code' waardoor hij zichzelf reset ofzo

wat is pc toei toch af en toe ook echt toei !! :) maar het komt altijd weer goed

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Lijkt misschien een domme vraag, maar zit het knopje niet vast?
(heb ik vroeger eens met de resteknop van een pentium1 gehad, het ding wouw maar niet opstarten ik snapte niet waarom, bleek dat de reset knop gewoon stuk was en altijd "hoog" bleef :p )

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Lijkt misschien een domme vraag, maar zit het knopje niet vast?
Dat had gekunt, maar was niet het geval hierzo.. but thnx 4 the tip anyway! :)

Ok, goed nieuws! Ik heb het nog een keer geprobeerd, en hij werkt weer! Stekker erin, PC aan, whoei een boot-display! :P (alleen je ziet maar de helft, maar ok..)
In windhoos werkt alles weer goed, gelukkig! Ding was gewoon gecrashed ofzo, heel vaag.. 1 ding weet ik wel.. aan dat OSD knopje kom ik voorlopig niet meer!!!

thnx voor al jullie reacties!

Wat mij betreft mag deze op slot. Case closed.. :)

Use the Search Luke...

Pagina: 1