Ik heb hier op de zaak zoals de titel zegt een scherm van Medion. Nu was de beeldinstelling niet helemaal ok dus ik met de OSD, heb de contrast aangepast. Ik wandel eens door het menutje (nog niet eerder gezien, ziet iets van auto-adjust op, werkt normaal perfect), en ineens blijft het menutje staan! En is met geen mogelijkheid meer weg te krijgen. Ik wist niet dat LCD-schermen ook vast konden lopen.. 
Ok, geen paniek dacht ik, wil het scherm uit zetten: gaat niet! Heel vaag... Ik restart Windows: het beeld helemaal gaar tijdens het booten, zie alles dubbel/vaag, maar is in Windows weer OK. Alleen dat stomme OSD zie je nog steeds!! Heb toen de PC maar uitgezet, en het beeld verdwijnt heel langzaam, en wordt beetje rood/wit, maar blijft aan!!
Kheb toen de stekker er maar uit getrokken, maar omfg...
Wat moet ik nu doen?! En wat zou het veroorzaakt kunnen hebben? Dit heb ik nog nooit gehad...
Specs:
P4 1700@1700
512 SDRAM-133
Windows XP Home
GeForce 2 MX
Medion 17" LCD scherm MD 9463 AE
Help!
Ok, geen paniek dacht ik, wil het scherm uit zetten: gaat niet! Heel vaag... Ik restart Windows: het beeld helemaal gaar tijdens het booten, zie alles dubbel/vaag, maar is in Windows weer OK. Alleen dat stomme OSD zie je nog steeds!! Heb toen de PC maar uitgezet, en het beeld verdwijnt heel langzaam, en wordt beetje rood/wit, maar blijft aan!!
Kheb toen de stekker er maar uit getrokken, maar omfg...
Wat moet ik nu doen?! En wat zou het veroorzaakt kunnen hebben? Dit heb ik nog nooit gehad...
Specs:
P4 1700@1700
512 SDRAM-133
Windows XP Home
GeForce 2 MX
Medion 17" LCD scherm MD 9463 AE
Help!
Use the Search Luke...