[webcam] MSN : Already in use

Pagina: 1
Acties:

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Topicstarter
Ik heb een raar probleem met m'n Logitech Webcam Express. Onder NetMeeting, MovieMaker en de Logitech applicatie kan ik m'n webcam gewoon gebruiken. Maar onder MSN Messenger van Windows XP zegt hij me doodleuk dat de webcam al in gebruik is en dat terwijl er geen een applicatie van gebruik maakt :?

De tips op de Logitech site allemaal al geprobeert, in de knowledge base van Microsoft gesearched, op GoT ook, maar zonder resultaat. Hebben jullie nog tips?

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ralph Smeets schreef op 21 January 2003 @ 08:54:
Ik heb een raar probleem met m'n Logitech Webcam Express. Onder NetMeeting, MovieMaker en de Logitech applicatie kan ik m'n webcam gewoon gebruiken. Maar onder MSN Messenger van Windows XP zegt hij me doodleuk dat de webcam al in gebruik is en dat terwijl er geen een applicatie van gebruik maakt :?

De tips op de Logitech site allemaal al geprobeert, in de knowledge base van Microsoft gesearched, op GoT ook, maar zonder resultaat. Hebben jullie nog tips?
Geen proces wat op de achtergrond gebruik maakt van de camera, bijv. van logitech zelf :? (Even naar taakbeheer gaan en kijken of daar wat draait)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
En als je 'm direct bij msn start als je de computer geboot hebt. Wat zegt ie dan?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Topicstarter
Dat had ik uiteraard als eerste uitgeprobeert. Maar dan ook, precies hetzelfde :(

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Dat is mooi dat er al een topic over is, ik heb namelijk precies hetzelfde met mijn Logitech QuickCam Messenger in Windows XP. Is hier een oplossing voor?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:42

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ook al eens geprobeerd philips Vlounge op te starten en dan op video on te klikken daarna weer video off en dan messenger.
Dat wil met mijn tucam pro wel eens helpen.

Sorry verkeerd gelezen, je hebt een logitech. Misschien heeft logitech ook zoiets.

[ Voor 37% gewijzigd door Hurricane op 08-08-2003 19:57 ]

• kmf
  • Niet online

kmf

meer een software probleem. MSN. da's windows he?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Foei athlonkmf :P

MSN = Software Algemeen

topic ping pong

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Cyberjunkie
  • Laatst online: 22-07 00:53
ik heb het volgende geprobeerd:
- windows opnieuw opgestart
- alle automatisch startende programma's afgesloten (virusscanner, tooltjes, etc.)
- alle services nagelopen en zoveel mogelijk services gestopt
- webcam aangesloten
- logitec software opgestart: zegt dat de camera door een andere toepassing wordt gebruikt.
- msn messenger opgestart: msn vind geen webcam
- msn messenger gesloten
- in de windows explorer is de webcam wel zichtbaar, dubbelklik je die, dan zie je gewoon beeld
- in msn messenger zit een configuratie wizard. Die geeft ook gewoon beeld.

Ik ga de webcam vanavond maar eens treugbrengen naar die computerzaak. Nu heb ik er geen fluit aan.

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 08:04
Hetzelfde probleem kom ik tegen op een PC die kort geleden geinfecteerd is geweest met het blaster virus. Wellicht heeft dat er iets mee te maken? Het probleem is niet opgelost. De cam doet het momenteel alleen onder NetMeeting, niet in ImageStudio van Logitech en ook niet in MSN.
Iemand nog een suggestie om dit op te kunnen lossen. De cam heeft in het verleden wel gewerkt.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb hier hetzelfde webcam maar ik heb de drivers niet geinstalleerd (onder XP)
Hij installeerde het automatisch en heb dus ook programma's die naast de drivers worden geinstalleerd niet mar het werkt goed hier misschien hetzelfde doen :x

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:10

flexje

got-father

Heb er ook last van, maarja, moet er maar mee leven :P

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Ik zal het maar even nieuw leven inblazen.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn webcam trust 380.

Iemand nog ideeen?

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 08:04
Het probleem was opgelost nadat Noton Systemworks is gebruikt. Wat er precies gebeurd is, weet ik niet, was er niet bij.
Later heb ik het hele systeem ook nog een keer opnieuw geïnstalleerd en het probleem is niet teruggekeerd. Ik denk dat er een of ander softwareconflict (dll?) is, maar waar precies, ik heb geen idee.

Verwijderd

hoi mensen

ik heb een digital electronics webcam
model-122302-C-
met de bijgeleverde software (webcamXP) en andere progamma werk deze cam uitstekend
drivers netjes geinstaleerd
geen probleem
aleen geeft ie bij msn aldoor een error
ja old news i know
maar heb alles al gelezen en geprobeerd
het merk is vrij onbekend maar na lang speuren heb ik de homepage kunnen vinden
waar ik dus ook geen klap wijzer van werd
msn wizzard en audio afstemmen gaat goed maar als in dan naar webcam instellingen ga zegt ie probeer een andere webcam
krijg meer het idee dat deze cam niet word ondersteund door msn ofzo
heb me scheel gelezen op got
en evt andere forums maar veel wijzer word ik niet
mocht iemand een idee hebben hoor ik het graag
tnxs :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 14:13 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

mvl25, het lijkt mij het beste dat je begint met het doorlezen van de tips die in dit topic al worden gegeven. Mocht je er alsnog niet uitkomen; vertel dan wat je al geprobeerd hebt, en wat daarbij fout ging. Het neerzetten van alleen "Ik heb dit probleem ook" heeft niet zoveel zin :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

goed ik heb de hoop maar opgegeven heb echt van alles geprobeerd ook wat in deze topics staan..
en krijg het dus niet voor elkaar |:(
heb dus inmiddels een nieuwe webcam aangeschaf
een logitech
duur was ie niet
en het werkt als een tiet :P
tnxs for helping me out
probleem opgelost
seeya :)
ciao

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mooi dat het gelukt is. Maar heb nog wel een advies kwa taal gebruik. De zinnen die je typt mogen wel langer / aan-elkaar. Of praat je in het echt ook zo?
Pagina: 1