Ik heb een probleem met de gotoAndStop() functie. De situatie is als volgt: Ik heb twee scenes: een preloader en main. In de main scene heb ik een drop down menu. Deze drop down menu is een graphic symbol dat meerdere buttons bevat en een onzichtbare button om de drop down menu weer te laten verdwijnen. De buttons zijn niet direct op de stage gepositioneerd, maar eerst in een grafisch symbool en het grafisch symbool heb ik op de stage gezet.
structuur:
"main (scene)" bevat "Drop Down Menu (graphic symbol)"
"Drop Down Menu (graphic symbol)" bevat "Button 1" en "Button2" en "Button 3" en "Invisible Button"
Alleen elke keer als ik over de onzichtbare button ga met de volgende action code onder hit:
dan gaat deze naar de preloader scene en niet naar frame 2 in main. gotoAndStop("main", 2) werkt ook niet. Wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt
structuur:
"main (scene)" bevat "Drop Down Menu (graphic symbol)"
"Drop Down Menu (graphic symbol)" bevat "Button 1" en "Button2" en "Button 3" en "Invisible Button"
Alleen elke keer als ik over de onzichtbare button ga met de volgende action code onder hit:
code:
1
2
3
| on (rollOver) {
gotoAndStop(2);
} |
dan gaat deze naar de preloader scene en niet naar frame 2 in main. gotoAndStop("main", 2) werkt ook niet. Wat doe ik verkeerd?
Alvast bedankt