Het begon allemaal gisterenochtend. Ik was wat dingen aan het doen toen ineens Internet "uitviel". Ik remote connect naar mijn "server" en merk dat deze enorm traag is. Op de Kabelmodem brand het lampje voor uitgaand verkeer constant (dat doet het normaal NOOIT). Ik dacht dus: netwerkkaart kapot, modem kapot, ... niet dus. Uiteindelijk vond ik op mijn pc 2 processes (2x rundll32) beide met heel veel cpu usage. Deze 2 afgesloten en toen stopte het internetverkeer.
Ongeveer 30 minuten geleden had ik het weer. Er is geprobeerd om via deze pc ongeveer 3 Gb naar het internet te verzenden (wat natuurlijk nooit lukt, 256kbit max). Het moet echt van deze pc komen aangezien er tussen mijn server en deze pc verder niets speciaal gebeurd.
Het lijkt wel alsof mijn pc gebruikt word voor DDoS attacks...
Ongeveer 30 minuten geleden had ik het weer. Er is geprobeerd om via deze pc ongeveer 3 Gb naar het internet te verzenden (wat natuurlijk nooit lukt, 256kbit max). Het moet echt van deze pc komen aangezien er tussen mijn server en deze pc verder niets speciaal gebeurd.
Het lijkt wel alsof mijn pc gebruikt word voor DDoS attacks...