Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]Stealth mod brander, dvd en floppydrive, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:44

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Ik heb een kast gekocht met een window, waar ik zelf verder nog wat aan ga modden. maar das eigenlijk niet interessant.

De voorkant van de kast is zilverkleurig, en mn cdbrander & dvd lite-onwit. Das natuurlijk niet mooi :) zilverkleurige floppydrive heb ik, maar om nou mn spelers te gaan spuiten, en mn garantie te verliezen lijkt me niets :)

Ik wil dr dus een stealth mod van maken, maar vraag me af wat daar nou een goede manier voor is. Uit de search haal ik 2 manieren:

-- sloop de voorkant van het laatje, lus de open knop door naar een andere knop, en plak op de voorkant van je cdlade het frontje van je kast...
-- plak het frontje van je kast direct op de lade, en zorg dat er een stukje rubber tussen zit, wat het contact tussen het frontje en je speler verbeterd.

Dremel ook ff de pootjes van het frontje af in beide situaties

De eerste optie vind ik eigenlijk minder interessant, omdat ik ook daarvoor mn spelers moet slopen. Maar de tweede optie: hoe zit dat dan met het uitsteken van de kastfrontjes. Je zult nl op de een of andere manier je spelers verder in je kast moeten krijgen om de frontjes niet net uit te laten steken.

Maar mijn spelers willen echt niet verder de kast in dan ze nu zitten, en dus krijg je overlapping... uit de search heb ik niet echt iets kunnen halen wat duidelijk aangaf hoe je dat moet doen?

dus nu 2 vragen:

-- wat is de beste manier om het frontje vast te maken op je cd lade? klein stukje rubber tussen het frontje en de lade (voor de afstand, anders blijft ie open en dicht gaan...), en op de hoek nog een klein stukje om het knopje te kunnen raken? of een andere manier?
-- hoe krijg ik die spelers verder mn kast in?

ik heb de search gebruikt, ben goed in t bouwen en slopen van pc's :+ en simpele mods lukken me wel.

Verwijderd

dubbelzijdig plakband, druk de speler iets verder de kast in, desnoods met geweld, dan even het frontje ervoor en kijken of dat een beetje klopt.
voor het knopje doe je gewoon kleine stukjes dubbelzijdige tape opelkaar en daarover een plakbandje zodat hij niet op het knopje blijft plakken.
niet tegen het knopje aan, maar gewoon iets ervoor. anders gaatie steeds open en dicht

eigelijk had je dit ook zelf wel kunnen bedenken met wat denkwerk

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 01:44:
dubbelzijdig plakband, druk de speler iets verder de kast in, desnoods met geweld, dan even het frontje ervoor en kijken of dat een beetje klopt.
voor het knopje doe je gewoon kleine stukjes dubbelzijdige tape opelkaar en daarover een plakbandje zodat hij niet op het knopje blijft plakken.
niet tegen het knopje aan, maar gewoon iets ervoor. anders gaatie steeds open en dicht

eigelijk had je dit ook zelf wel kunnen bedenken met wat denkwerk
Geweld lijkt me geen goed plan :D Met gevoel zeg ik dan maar. Het moet wel verder naar achteren passen.
Maar waardoor kan de speler dan niet verder de kast in? Zit je tegen het moederbord of de voeding aan?

Verwijderd

Heb zelf dubbelzijdig plakband gebruikt.. iets dikker dan normaal (ca. 2mm) en op het frontje van de lade geplakt..

5 1/4" frontje van kast de twee lipjes afgebroken, achterkant op maat en afstand ook dubbelzijdig plakband geplakt. Hier en daar vijlen en passend maken. dvd/cdr/dvdr/drive ca. 5mm tot 1cm naar achteren plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/c.kok15/stealth_in.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/c.kok15/stealth_out.jpg

(brakke webcam pics)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 02:12 ]

Verwijderd

Tsja, als ze niet verder de kast in willen, houdt het snel op... :?

Zit er maar 1 paar gaatjes in je brackets ofzo? Lijkt me toch stug dat je met een beetje pielen ze niet verder krijgt...

Verwijderd

Gaatjes boren zodat ze wel verder naar achteren kunnen, simpel.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 09:53

EnnaN

Toys in the attic

in sommige kasten zitten die spelers op een soort slide-eenheid...misschien moet je daar even een stukje plastic afbreken voor ze naar achter willen...(als er geen essentiele reden is waarom ze niet naar achter kunnen (een voeding ofzo) moet het met geweld wel lukken :) )

sig

Pagina: 1