Toon posts:

[hp pavillion] Kan driver niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn HP Pavillion 8640 opnieuw geinstalleerd, maar nu weet ik in godsnaam niet meer welke modem er in zat. Ik dacht eerst iets van een Riptide HFC ofzow, en toen ik daarop zocht kon ik alleen een proggie downloaden die mijn geluidskaart en modem in een keer installeert, deze werkt ook nie omdat het een update is.

Misschien iemand dezelfde pc??

Ik heb wel 2 uur in de search gezeten en ookwel 2 uur op HP site gekeken, maar het enige wat ik kon downloaden was de drovers voor het keyboard voor XP

Btw ik draai win98

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 01:04 ]

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:42
Is het een PCI modem of zo'n CNR-ding? Van HP drivers vinden is zowiezo een ramp. Kun je haast beter een goede nieuwe modem kopen ;)

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

ftp://ftp.hp.com/pub/ccd/vdf944en.exe

zelfde modem als die van jou.

code:
1
http://www2.driverguide.com/cgi/download.cgi?uploads16/25725/riptide drivers.zip

door de spatie in de file naam kan ik de onderste niet klikbaar maken, maar dat is degene die je bedoeld. Bovenste zou ook moeten werken.

Maar wel erg makkelijk vindbaar. (binnen 1 minuut googlen)

[ Voor 141% gewijzigd door |sWORDs| op 21-01-2003 02:31 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hier: [rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 29-12-02)[/rml] staat redelijk duidelijk beschreven waar drivers gevonden kunnen worden. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.