[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Het lijkt me sterk dat ie stopt met installeren door een readme. Readme's zijn voor de persoon zelf, niet voor de computer. Of krijg je een error die zegt dat de Readme fout is 
Haal anders eens die readme weg uit de map en probeer het dan eens (wel backup maken natuurlijk).
Haal anders eens die readme weg uit de map en probeer het dan eens (wel backup maken natuurlijk).
The devil is in the details.
Bedoel je niet updates.txt ?
Volgens mij kun je het beter overnieuw installeren
Ik neem tenminste aan dat je perfs in windows tegenwoordig ook niet meer in de t2 dir zelf staan (heb zelf alleen maar ervaring met de linux versie van t2)
Volgens mij kun je het beter overnieuw installeren
Ik neem tenminste aan dat je perfs in windows tegenwoordig ook niet meer in de t2 dir zelf staan (heb zelf alleen maar ervaring met de linux versie van t2)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
@ MaRcO: Ja hij stopt met installeren, hij zegt dat de readme niet het goede formaat is.
Ik heb ook al geprobeerd om de readme ff weg te halen maar dan zegt hij dat hij niet 1 kan vinden en stopt alsnog.
@ blouweKip: Nee ik bedoel niet updates.txt,
perfs?
Ik heb ook al geprobeerd om de readme ff weg te halen maar dan zegt hij dat hij niet 1 kan vinden en stopt alsnog.
@ blouweKip: Nee ik bedoel niet updates.txt,
perfs?
Er is wel aardig wat te vinden op de forums van sierra over dit probleem. Misschien daar ook nog even kijken?
Misschien kan je hier wat mee?
Misschien kan je hier wat mee?
- specs - audioscrobbler -
Ik heb maar het spel opnieuw geïnstalleerd en ff First aid kit utility gedraait en nu werkt het wel
Pagina: 1