Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Touchscreen van conrad

Pagina: 1
Acties:

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:03
ik zag op de conrad site iets waarmee je een touchscreen kan maken voor 50 eurotjes

http://www.nl.conradcom.d...ge=14&price=Geen+prijs%21

dit zou volgens mij passen op mijn 5.6"lcd scherm..

Iemand ervaring met dit ding ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De terminal stelt de commando's voor de configuratie en voor de werking van het touchpanel ter beschikking.
betekent dat je die terminal ook moet hebben denk ik...

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-01-2003 00:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Shit, de inflatie gaat wel hard vanavond (EUR69.95)

Verder is het gewoon een standaard touchscreen. Zoek maar ff naar een Bart Banaan project, daar kun je het zo op aansluiten.

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

macmouse schreef op 21 januari 2003 @ 00:30:
ik zag op de conrad site iets waarmee je een touchscreen kan maken voor 50 eurotjes

http://www.nl.conradcom.d...ge=14&price=Geen+prijs%21

dit zou volgens mij passen op mijn 5.6"lcd scherm..

Iemand ervaring met dit ding ?
erm dode link? :?

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Z'n sessie is inmiddels expired blijkbaar.. en dan zien we ook meteen dat Conrad SAP draait, weten we ook weer waarom die site zo ongelofelijk brak is :o

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op 21 January 2003 @ 03:01:
Z'n sessie is inmiddels expired blijkbaar.. en dan zien we ook meteen dat Conrad SAP draait, weten we ook weer waarom die site zo ongelofelijk brak is :o
idd

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

lol, de vriendin van mn oom werkt bij SAP

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37

talin

ES-MA

DeaTH-MeTaL schreef op 21 januari 2003 @ 20:53:
[...]

lol, de vriendin van mn oom werkt bij SAP
nou zo lol is dat niet , vooral niet als in combinatie met windows en novell .
maar dit geheel terzijde .

ik heb hier ook een touchscreen liggen en ben er bijna een half jaar mee bezig om via een parralelle poort aan het werken te krijgen .

ik heb al een heleboel maar het werkt nog lang niet .

schaf zo'n ding niet zo maar aan maar zoek eerst naar revieuws over deze dingen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Ik vind het erg goedkoop voor dit apparaat.
Kan het artikelnummer geven?

Verwijderd

aaahhh, the horror !
Ik werk elke dag zowat in SAP om uren in te geven, bestellingen te maken etc.
Veel mensen klagen dat MS producten onlogisch in elkaar zitten ( alles open in windows enz, en da thet crasht ), maar logica is nu net hetgene dat in SAP helemaal niet ingebouwd is :D

collega van me werkt 70 %.
Ze werkt bepaalde dagen 7 uur/dag. Heeft ze een dag 7 uur verlof genomen.
Ik geef de uurcode in + 7 voor het aantal uren : not accepted, enter valid number.
Blijkt dat je 8 uur moet ingeven ( volledige dag ), waarna SAP het automatisch omzet naar 7 uur.
Volge wie volge kan :p
OK, voor haar is dat zogezegd een hele dag, maar toen ik laatst checkte is 7 <> 8 !
Vul 7 op je exaam in als het 8 moet zijn, en het is verkeerd, dan mag je nog zoveel probere uit te legge aan de prof dat je eignelijk 8 bedoelt met die 7 :p

En zo kan ik nog wel een boel voorbeelden geven :D

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 08:10:
181666 - 89
productomschrijving:

Het Touch Panel kan rechtstreeks op de grafische terminal 240 x 218 professional, bestnr. 18 16 54-89, worden aangesloten. De terminal stelt de commando's voor de configuratie en voor de werking van het touchpanel ter beschikking. Door de analoog-resistente 4-draadstechniek kunnen toetsenpanelen in willekeurige grootten en op willekeurige plaatsen worden gedefinieerd, d.w.z. dat de gebruiker niet aan een vooraf vastgesteld raster is gebonden. Afm. glas 140 x 105 mm, zijdelingse aansluiting met een lengte van 60 mm. Actiefoppervlak max. 120 x 90 mm.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Henk B
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 08:10:
Zo goedkoop is dat niet voor een kaal schermpje. Zelf heb ik onlangs $59 betaald voor een soortgelijk touchscreen maar dan incl. QVGA monochroom LCD. [EarthLCD]

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 11:52:
[...]

aaahhh, the horror !
Ik werk elke dag zowat in SAP om uren in te geven, bestellingen te maken etc.
Veel mensen klagen dat MS producten onlogisch in elkaar zitten ( alles open in windows enz, en da thet crasht ), maar logica is nu net hetgene dat in SAP helemaal niet ingebouwd is :D

collega van me werkt 70 %.
Ze werkt bepaalde dagen 7 uur/dag. Heeft ze een dag 7 uur verlof genomen.
Ik geef de uurcode in + 7 voor het aantal uren : not accepted, enter valid number.
Blijkt dat je 8 uur moet ingeven ( volledige dag ), waarna SAP het automatisch omzet naar 7 uur.
Volge wie volge kan :p
OK, voor haar is dat zogezegd een hele dag, maar toen ik laatst checkte is 7 <> 8 !
Vul 7 op je exaam in als het 8 moet zijn, en het is verkeerd, dan mag je nog zoveel probere uit te legge aan de prof dat je eignelijk 8 bedoelt met die 7 :p

En zo kan ik nog wel een boel voorbeelden geven :D
Meneer offtopic!! ;)

• n0d3
  • Laatst online: 07-10 09:17
ziet er leuk uit, maar wel weinig informatie, wat komt er over die pluggen binnen? heeft ie geen voeding nodig? etc etc.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Verwijderd

Touchscreen op Kromrad

Directlink :)

En het kost geen 50 euro:

code:
1
2
3
4
5
6
Subtotaal               69.95 EUR