mxxs playlist problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb net een schone install van redhat 8.0 en wil xmms gaan gebruiken. Wat blijkt nu, ik kan geen geluids bestanden in de playlist krijgen om ze vervolgens af te spelen.

Ik kan niet lossen bestanden toevoegen aan de playlist of een dir, het vreemd hierbij is dat ik helemaal geen error krijg. Het lijkt er op dat alles goed gaat alleen staat er helemaal niets in de lijst en kan dus ook niets afspelen!

Hoe kan ik achter meer info komen zodat ik het probleem kan oplossen.
PS de geluids kaart werkt prima want bij de detectie van de kaart speelt hij prima het test geluid af!

Verwijderd

probeer je toevallig mp3 files af te spelen? :?
zo ja, even verder kijken dan uw neus lang is aub :P .. redhat 8.0 heeft geen support voor mpeg (mp3) audio. :)

installeer de rpms (binary packages) van http://staff.xmms.org/priv/redhat8/ indien je toch mp3's af wil kunnen spelen onder redhat 8.0.. :)

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 23:31 ]

• ThaEagle
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2024

ThaEagle

Debian GNU/Linux

Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP

Verwijderd

in de titel staat mxxs....moet dat niet xmms zijn?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 00:27:
in de titel staat mxxs....moet dat niet xmms zijn?

Dat ook, maar ik ga dit topic sowieso sluiten omdat ik vrijwel zeker weet dat het inderdaad om bovenstaand probleem gaat :)

Zo niet, open dan gerust een nieuw topic met nadere informatie.

Red Hat 8.0 kan standaard geen MP3's afspelen...iets met licentie-gezeur enzo. Details kun je vinden in die link hierboven, het is heel simpel te installeren naderhand.

Dit topic is gesloten.