Toon posts:

hoe krijg ik dit nu nog beter ge"OC"d

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het spijt me zeer dat ik er een topic over moet maken maar ik kom er echt niet meer uit..
ik ben nu al 2 dagen aan het zoeken en aan het proberen maar het lukt me niet om boven de 1750 mhz te krijgen
ik zal wat specs geven:
asus a7n8x mobo
athlon 2000+ @ 1750 mhz
256 mb ddr 2700 geheugen
gforce 4 ti 4200 128 mb 8xagp (staat momenteel op 4x)
mijn fsb staat op 140mhz
mijn memory frequency staat op 120%
CPU vcore op 1.850volt

Zijn er nog mogelijkheden om dit omhoog te schroeven? die 1750mhz moet toch omhoog kunnen?
het is me gelukt om het op 1820 te krijgen maar daar werd me pc niet echt stabiel van
iemand suggesties?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vcore nog iets hoger :?
Wil meestal wel helpen, 1.90 Vcore ofzo :?

Verwijderd

bij nieuwe athlons wil het geloof k nog wel eens helpen om Vcore omlaag te gooien i.v.m. warmte enzow... is het proberen waard

Verwijderd

Mem frequency op 100% laten.. Je mem sneller draaien dan de fsb heeft geen nut bij een athlon.

Edit: je mem zit waarschijnlijk de boel op te houden. En zoals hierboven al gezegd: Vcore verhogen.
Beter koelen is natuurlijk ook erg belangrijk!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 22:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
geforce5_guy schreef op 20 January 2003 @ 22:51:
Vcore nog iets hoger :?
Wil meestal wel helpen, 1.90 Vcore ofzo :?
dit is helaas niet mogelijk

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 22:51:
bij nieuwe athlons wil het geloof k nog wel eens helpen om Vcore omlaag te gooien i.v.m. warmte enzow... is het proberen waard
warmte is geen probleem.. ik heb nu een cpu op 40 draaien.. ook tijdens spellen

Verwijderd

Topicstarter
Mem frequency op 100% laten.. Je mem sneller draaien dan de fsb heeft geen nut bij een athlon.

Edit: je mem zit waarschijnlijk de boel op te houden. En zoals hierboven al gezegd: Vcore verhogen.
maar volgnes mij als ik me fsb boven de 140 gooi doet ie het al niet meer.. is hier een oorzaak voor?

Verwijderd

Topicstarter

het spijt mij vreselijk..
jullie hebben gelijk.. ik draai nu fsb 145 en memory ook. (1.82 GHZ)
tot nu toe stabiel..
een kijken hoever we kunnen gaan

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:59

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 22:54:
[...]

maar volgnes mij als ik me fsb boven de 140 gooi doet ie het al niet meer.. is hier een oorzaak voor?
Waarschijnlijk heb je een (aantal) kaart(en) in je PC die een FSB van 140 niet trekken.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Uhmm, zou je even de edit knop willen gebruiken voortaan? 4 posts onder elkaar is een beetje overdreven of niet?

Ik laat dit topic daarnet open omdat je zo gigantisch vast zit en vervolgens maak je er een puinhoop van :X Aangezien de oplossing gevonden is gaat hij alsnog dicht. Dit omdat het eigenlijk een searchvraag is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.