Ja ik heb de FAQ door gelezen en ik weet hoe ik mijn pc stiller maak (door em bv uit te zetten
). Hier is nu het volgende. Ik heb dus een TT volcano 7+ en die maakt op zijn laagste stand te veel lawaai vind ik. Ik heb dus nu een papst fan besteld (80 mm + 90 mm). Die zijn allebei voor gewon als case fans. Misschien gebruik ik die 80 voor de voeding (ik heb net een stillere fan in de voeding gezet maar mischien is die papst nog stiller).
Dat was even inleiding om effe aan te geven wat ik er allemaal in ga zetten (2 case fans, de voeding fan en de tt fan). Maar de dillema was dus die fan op die TT. Kan ik die modden om em nog zachter te laten draaien?? Of bestaan er 70mm fans? In de pricewatch heb ik dus niks gevonden.
Misschien heeft iemand anders een idee om een 80 mm fan erop te zetten? En vooral hoe?
Vele vragen enzo maar het probleem is simpel. alleen nu nog het antwoord.
Dat was even inleiding om effe aan te geven wat ik er allemaal in ga zetten (2 case fans, de voeding fan en de tt fan). Maar de dillema was dus die fan op die TT. Kan ik die modden om em nog zachter te laten draaien?? Of bestaan er 70mm fans? In de pricewatch heb ik dus niks gevonden.
Misschien heeft iemand anders een idee om een 80 mm fan erop te zetten? En vooral hoe?
Vele vragen enzo maar het probleem is simpel. alleen nu nog het antwoord.