thanx m8, nu kan ik het tenminste zien en vind ik hem ineens nietm eer zo mooi

. Dat komt omdat je voor de pci kaarten en de com poorten etc nogal grof te werk bentgegaan.. Nu moet ik niet zeuren want ik heb ook grof geweld gebruikt om het zo te maken maar ik kan je toch wel adviseren om die plaatjes die aan de pci kaarten vast zitten eraan te houden dat ziet er 10x zo goed uit lijkt het namelijk 1 stuk.
Wat je ook kunt doen is uit een oude kast het stukje zagen waar de uitsparingen voor de com, ps/2 etc poorten inztten. Deze zet je dan daar waar ej nu dat dat ubergrote gat hebt en het ziet er weer en stukkie profeesioneler uit. Wat je ook nog zou kunnen doen om de kofermod zo stilm ogelijk te maken is bij de gamma van die afzuigslang te kopen (van dat plastic met van die ringtjes die je ook bij afzuigkappen etc ziet). Dan span je een kant van die buis om de ventilator heen ( 80mm?) en de andere kant span je om de 40mm van het koelblok van je proc heen. of nou ja span.. gewoon er tegen aanleggen zou ook moeten werken. Dan krijgt de proc namlijk direct lucht van buiten (hint die 80mm fan intake

) en wordt ie lekker koud.. Zo had ik mijn amd 750 mhsz op 25 graden gekregen. Voorwaarde is wel dat je die 40 mm eraf schroeft want die heeft toch niet veel nut dan.
Waar je problemen mee zou kunnen krijgen als je dat idee doorvoert is dat de koffer niet dicht kan omdat die slang niet goed de boch kan maken.. dan is de slang gewoon te lang en moet je hem iets korter aken en in een hoek zetten doormiddel van een paperclip ofzo. Dus als je hem open maakt de koffermod dat die slang gewoon de luchtin de wilde weg aan het verspreiden is maar als je de koffer dicht doet hij het door het koellichaam aan het duwen is.