Toon posts:

schop die stomme mods van Casemod forum

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elke topic die ik start word slotje op gegooid staan nog 20 andere mod topics met verschillende mods enzo! en mijnes word gesloten en die blijven open staan stomme Lamers!

ik vind tweakers er mooi uit zien enzo ! maar jullie zeiken wel veel je mag niet eens groetjes of mzzls of doeg zeggenw ant dan word je post weggehaald of je topic word gesloten als dat erin staat:S waar slaat het op!

geen Groeten want dat mag NIET

Danielle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

:* lees de faq's eens
en doe eens wat rustiger

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beetje vriendelijker voor je bezoekers is beter lijkt mij tis nu zo een houding van post liever maar neit want we gooien ze toch dicht of dat mag niet zus niet zo niet kijk dat er nou geen gescheld en elle lange gesprekken worden gehouden okay maar beetje lol en een beetje serieus over iets lullen moet toch kunnen

Dus haal ff dat slotje van mijn topic af

Danielle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:14
|:( Lees wat FAQwerk oid.

Aargh, heb je die rare D2k met zijn 20 kloontjes ook weer :P

[ Voor 60% gewijzigd door Saekerhett op 20-01-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<

lees je uberhaupt de faq's :?

Als je een topic opent, kijk dan eerst of zo'n vraag al eens gesteld is ;)
zoeken noemt men dat

verder moet je een modje mailen als je het niet eens bent met een slotje ;) (zoals in de LA-faq staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik vind het ook klote.
Alsof het dan moeilijker lezen is.
Vind het veel irritanter als mensen elkaar quoten en dan ook nog een hele lap tekst ipv een kort stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Hoi,

Leuk dat je kritiek hebt maare ik weet niet of je zelf achter de kassa werkt of in een winkel ofzo, maar als iemand zo kritiek tegen je gaat uiten, dan heb je echt geen zin meer om die persoon te helpen.

Daarom mijn advies, neem hem ten harte of niet, uw keuze, maar doe dit eens
• Haal rustig adem
• tel tot 1000
• Mail de moderator van DOC (scheelt bemoeienis hier)
• Edit je bericht of schrijf een genuanceerder bericht

[edit] Misschien kun je ook wat duidelijker schrijven. Punten, komma's ed. Dat leest en begrijpt een stuk makkelijker :)

[ Voor 13% gewijzigd door Glimi op 20-01-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D2k schreef op 20 January 2003 @ 20:53:
:* lees de faq's eens
en doe eens wat rustiger
dat doe ik niet omdat::

topic over mijn case word dicht gegooid vraag over een bepaald soort cooler word dicht gegooid! met het antwoord www.google.com alsof ik dom ben ofsow! waarom kom ik hier omdat hier veel mensen zitten die ervaring//verstand van die zooi!

jemig doe gewoon neit zo moeilijk over dingen!

beetje bezoekers vriendelijk is ook goed hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:56:
[...]

topic over mijn case word dicht gegooid vraag over een bepaald soort cooler word dicht gegooid! met het antwoord www.google.com alsof ik dom ben ofsow! waarom kom ik hier omdat hier veel mensen zitten die ervaring//verstand van die zooi!

beetje bezoekers vriendelijk is ook goed hoor!!
Ga dan naar Beginnersweb.nl als het niveau hier te hoog voor je ligt, ik zie het probleem niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:52:
elke topic die ik start word slotje op gegooid staan nog 20 andere mod topics met verschillende mods enzo! en mijnes word gesloten en die blijven open staan stomme Lamers!

ik vind tweakers er mooi uit zien enzo ! maar jullie zeiken wel veel je mag niet eens groetjes of mzzls of doeg zeggenw ant dan word je post weggehaald of je topic word gesloten als dat erin staat:S waar slaat het op!

geen Groeten want dat mag NIET

Danielle
Als je de FAQ had gelezen had je geweten waarom die groeten doen niet mag...
Verder heb ik 3 van je topics gezien toevallig en ze zijn nou niet echt van een geweldig niveau, daar heb ik een halfuurtje geleden toevallig zelfs een melding van gemaakt. Er zijn nou eenmaal regels hier, om het ordelijk te houden. En waarom je vraag over die koelers niet mocht? Simpel: als zoekvragen toegestaan waren konden we met zn allen hetzelfde over en over bespreken, compleet nutteloos.

[ Voor 9% gewijzigd door m-m op 20-01-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Glimi schreef op 20 January 2003 @ 20:55:
Hoi,

Leuk dat je kritiek hebt maare ik weet niet of je zelf achter de kassa werkt of in een winkel ofzo, maar als iemand zo kritiek tegen je gaat uiten, dan heb je echt geen zin meer om die persoon te helpen.

Daarom mijn advies, neem hem ten harte of niet, uw keuze, maar doe dit eens
• Haal rustig adem
• tel tot 1000
• Mail de moderator van DOC (scheelt bemoeienis hier)
• Edit je bericht of schrijf een genuanceerder bericht
als ik een vraag heb of een opmerking zet ik die neer en dan ga ik niet 5000 paginas door lezen om erachter te komen of die niet ooit in de afgelopen 4 jaar gesteld is.... heb wel wat beters te doen en wat betreft die casemoddings staan meerdere topics over eigen case mods maar die worden neit gesloten en mijnes wel en waarom? word niet neer gezet alleen lees topic het enigste wat erin staat in kijk deze mod net zoals ieder ander die daar komt om zijn case te showen!
en ik mag dat niet??

beetje lullig vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:54

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

ej terrorgirl, jij hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:56:
[...]

dat denk je helemaal fout, hier zitten idd mensen met ervaring enzo, maar hoe moeiljik is het om even een paar keywords in google in te typen?
Mocht je er dan niet uitkomen, kan je een topic openen, met daarin oa wat je zelf al geprobeerd/gevonden hebt en waarom dat niet voldoet :)
hoe zou jij het vinden om iedere dag alleen maar dezelfde vragen tegen te komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Danielle: je komt nogal gefrustreerd over
das niet goed voor je hart

neem het advies van Glimi eens en tel eens tot 1000 voor je een post doet

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 20 januari 2003 @ 20:57:
[...]

Als je de FAQ had gelezen had je geweten waarom die groeten doen niet mag...
Verder heb ik 3 van je topics gezien toevallig en ze zijn nou niet echt van een geweldig niveau, daar heb ik een halfuurtje geleden toevallig zelfs een melding van gemaakt. Er zijn nou eenmaal regels hier, om het ordelijk te houden. En waarom je vraag over die koelers niet mocht? Simpel: als zoekvragen toegestaan waren konden we met zn allen hetzelfde over en over bespreken, compleet nutteloos.
wat is dat toch allemaal met die FAQS is dat heilig woord ofsow?

gooi liever de HUISKAMER weer open =] daar werd tenminste niet gezeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 20:56:
waarom kom ik hier omdat hier veel mensen zitten die ervaring//verstand van die zooi!
En omdat we dat graag zo houden, worden dat soort gemakzuchtige topics gesloten. Geniaal he? :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik hier ja maar doe maar niet dat soort dngen strax gooien ze mijn topic WEER dicht!! heeft echt geen zin hiero nix haalt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:58:
[...]

als ik een vraag heb of een opmerking zet ik die neer en dan ga ik niet 5000 paginas door lezen om erachter te komen of die niet ooit in de afgelopen 4 jaar gesteld is.... heb wel wat beters te doen en wat betreft die casemoddings staan meerdere topics over eigen case mods maar die worden neit gesloten en mijnes wel en waarom? word niet neer gezet alleen lees topic het enigste wat erin staat in kijk deze mod net zoals ieder ander die daar komt om zijn case te showen!
en ik mag dat niet??

Weet je wat lullig is? Personen die geen fuck zin hebben in lezen, en daarom alles maar hier neerkwakken, zodat wij het ff snel moeten oplossen, verbeteren, aanvullen, uitleggen, of wat dan ook.

En kinderachtig om te zeggen 'hij wel en ik niet', want vergelijk jouw topics maar eens qua niveau en inhoud met de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:58:
[...]

als ik een vraag heb of een opmerking zet ik die neer en dan ga ik niet 5000 paginas door lezen om erachter te komen of die niet ooit in de afgelopen 4 jaar gesteld is.... heb wel wat beters te doen
de andere forumbezoekers hebben 'wel wat beters te doen' dan constant dezelfde vragen beantwoorden. Alsof ze ervoor betaald worden zeg.. Verwende houding. Wees blij dat GoT bestaat en dat je het antwoord op je vraag kan vinden met de search.
en wat betreft die casemoddings staan meerdere topics over eigen case mods maar die worden neit gesloten en mijnes wel en waarom? word niet neer gezet alleen lees topic het enigste wat erin staat in kijk deze mod net zoals ieder ander die daar komt om zijn case te showen!
en ik mag dat niet??
je hebt duidelijk niet gezien WAAROM je topic is gesloten. Heb je op het linkje geklikt dat AcouSE je gaf? Daar staan richtlijnen voor je openingspost als je een casemod post. Daar voldeed jouwe overduidelijk ook niet aan.
hardwerkende vrijwilligers schoppen... da's pas lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:00:
[...]

wat is dat toch allemaal met die FAQS is dat heilig woord ofsow?

gooi liever de HUISKAMER weer open =] daar werd tenminste niet gezeurd!
Tss, jij hebt/had niet eens toegang, dus hoe kun je nou oordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m-m schreef op 20 January 2003 @ 21:01:
[...]

de andere forumbezoekers hebben 'wel wat beters te doen' dan constant dezelfde vragen beantwoorden. Alsof ze ervoor betaald worden zeg.. Verwende houding. Wees blij dat GoT bestaat en dat je het antwoord op je vraag kan vinden met de search.

[...]

je hebt duidelijk niet gezien WAAROM je topic is gesloten. Heb je op het linkje geklikt dat AcouSE je gaf? Daar staan richtlijnen voor je openingspost als je een casemod post. Daar voldeed jouwe overduidelijk ook niet aan.

[...]

hardwerkende vrijwilligers schoppen... da's pas lullig.
tgaat er gewoon in dat forum zit iedereen met zijn case te pronken en mijn topic sluiten ze! of is het gewoon omdat het jullie niet aan staat dat ik een meisje ben die een case bouwt en even wil weten wat de andere er van vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Saekerhett schreef op 20 januari 2003 @ 21:01:
[...]

Tss, jij hebt/had niet eens toegang, dus hoe kun je nou oordelen?
omdat ik dat weet van andere ! die zeggen toch ook van huiskamer was chill tweakers word alleen maar gezeurd over dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:03:

tgaat er gewoon in dat forum zit iedereen met zijn case te pronken en mijn topic sluiten ze! of is het gewoon omdat het jullie niet aan staat dat ik een meisje ben die een case bouwt en even wil weten wat de andere er van vinden!

Je verzint ze ook waar we bij staan :z

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
[...]

ik heb persoonlijk gemerkt dat met een dame coulanter wordt omgegaan dan met personen van het manlijk geslacht. ik denk niet dat je benadeelt wordt vanwege het fijt dat je een dame bent, waarschijnlijk zat dit topic ook al op slot... :X

[ Voor 6% gewijzigd door Teckna op 20-01-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
[...]

omdat ik dat weet van andere ! die zeggen toch ook van huiskamer was chill tweakers word alleen maar gezeurd over dingen!
Kun je ff duidelijke zinnen gebruiken, want hier snap ik de ballen van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door m-m - Monday 20 January 2003 21:01

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Danielle schreef op 20 January 2003 @ 20:58:
[...]

als ik een vraag heb of een opmerking zet ik die neer en dan ga ik niet 5000 paginas door lezen om erachter te komen of die niet ooit in de afgelopen 4 jaar gesteld is.... heb wel wat beters te doen

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

en wat betreft die casemoddings staan meerdere topics over eigen case mods maar die worden neit gesloten en mijnes wel en waarom? word niet neer gezet alleen lees topic het enigste wat erin staat in kijk deze mod net zoals ieder ander die daar komt om zijn case te showen!
en ik mag dat niet??

Dat heb ik gelezen ja globaal denk toch niet dat ik alles ga zitten lezen.... en ik weet nog steeds niet waarom ie dicht is ik vroeg mensen om advies over het bouwen van een koffer mod moest alleen nog even een foto posten KON NIET omdat hij GESLOTEN was en waarom is me nu dus nog steeds een raadsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Mail dan even met de mod, zoals aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:05:

Dat heb ik gelezen ja globaal denk toch niet dat ik alles ga zitten lezen....
Met zo'n houding kom je hier nergens. Hier wordt nou eenmaal een beetje instelling verwacht van de bezoekers.... Als je echt geen moeite wilt doen zul je het toch echt op een ander forum moeten proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door m-m op 20-01-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 03-10 17:38

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:05:
Door m-m - Monday 20 January 2003 21:01

Dat heb ik gelezen ja globaal denk toch niet dat ik alles ga zitten lezen.... en ik weet nog steeds niet waarom ie dicht is ik vroeg mensen om advies over het bouwen van een koffer mod moest alleen nog even een foto posten KON NIET omdat hij GESLOTEN was en waarom is me nu dus nog steeds een raadsel!
Waarom vraag je het dan niet even per e-mail aan AcouSE? Ik denk dat hij best bereidt is om een en ander uit te leggen, misschien het topic ook weer open te gooien.

Misschien een tip: maak er een net mailtje van, zonder aanvallen oid. Je krijgt dan een stuk beter resultaat en de mod zal een stuk behulpzamer zijn dan in een hele aanvallende e-mail.
Jij verwacht wel van anderen een reactie. Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat de anderen ook wat van jou mogen verwachten; enige inspanning in voordat je een topic plaatst.

Verder niet onaardig bedoeld, maar iedereen hier probeert je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden en jij reageert hier nogal fel op. Ik kan me alleen maar aansluiten bij het advies van D2k: doe iets rustiger en minder fel; de reacties zullen er ook naar zijn... :)

[ Voor 35% gewijzigd door gorgi_19 op 20-01-2003 21:11 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Saekerhett schreef op 20 January 2003 @ 21:04:
[...]

Kun je ff duidelijke zinnen gebruiken, want hier snap ik de ballen van :?
je bent toch zo goed in FAQS lezen dan zou je toch niet zeggen dat je het niet kan lezen!

jemig gewoon dat er in de huiskamer niet zo erg gezeurd werd over dit soort dingen! een topic die ze niet aanstaat werd neit moeilijk over gedaan!
maar dit slaat echt alles hier op tweakers had het anders verw8 dat ze niet zo moeilijk zouden doen om mensen te helpen.. maar dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FAQ: Frequently Asked Question...

Dat zijn dus lappen tekst over dingen die vaker worden gevraagd.... snappie?

Als iedere keer dat een vraag gesteld wordt, het antwoord voor de x-de keer moet worden uitgestippeld, dan is er ook niet een kennisbank die opgebouwd wordt. Die FAQs zijn ontstaan nadat dezelfde vragen zovaak gesteld werden.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:08:
[...]

je bent toch zo goed in FAQS lezen dan zou je toch niet zeggen dat je het niet kan lezen!

jemig gewoon dat er in de huiskamer niet zo erg gezeurd werd over dit soort dingen! een topic die ze niet aanstaat werd neit moeilijk over gedaan!
maar dit slaat echt alles hier op tweakers had het anders verw8 dat ze niet zo moeilijk zouden doen om mensen te helpen.. maar dus wel
Dan heb jij een totaal verkeerd beeld van de HK zoals ie was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 20 January 2003 @ 21:06:
Mail dan even met de mod, zoals aangegeven.
allang gedaan maar krijgi k geen reactie van
smiddags gelijk al gemaild!
maar wel in mijn gasten boek van mijn site zetten ik denk dat ik je topic op slot heb gegooid sorry sorry sorry!

neej das lkkr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eens rustig, tsk tsk.
En MSN-smilies WERKEN HIER NIET !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen jij al hebt geholpen Danielle?

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:48
[...]
Heb je wel goed gekeken naar de sluitingspost van je topic? Er werd nogal off-topic gereageerd en de reacties die op de mod zelf sloegen waren de standaard "techpost scoring replies".

Ook plaatste je maar 1 foto in je openingspost en verwees je voor de rest van de foto's naar een website. Dit vinden de modjes hier niet zo leuk (mijn ervaring). Misschien als de modjes goed gestemd zijn mag je het nog een keer proberen. Plaats dan wel alle foto's in je eerste post :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:08:
[...]

Zoals al eerder gezegd.

Het is geen eenrichtingsverkeer.
De user wordt geacht om eerst wat research te hebben gedaan alvorens een topic te openen.

We zijn geen helpdesk.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:09:
FAQ: Frequently Asked Question...

Dat zijn dus lappen tekst over dingen die vaker worden gevraagd.... snappie?
nou ik wed dat nog niemand voor mij heeft gevraagd//gezegt hoe mijn case eruit ziet! of die uberhaupt ooit mijn case heeft gezien!??

mag jij mij laten zien of dat er tussen staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:10:
allang gedaan maar krijgi k geen reactie van
smiddags gelijk al gemaild!

Zo, heb je haast ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wouter Tinus schreef op 20 January 2003 @ 21:10:
Niet veel zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 20 januari 2003 @ 21:10:
zit net een middag hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Mag dit topic nu gewoon maar dicht? Discussieren met Danielle heeft toch geen zin verder, ze zal maar even moeten mailen met de mods die haar topics hebben gesloten.

Trouwens:
Geregistreerd op Sunday 03 June 2001 17:22
Da's een hele lange middag.

[ Voor 21% gewijzigd door m-m op 20-01-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 20 januari 2003 @ 21:11:

[...]

Zo, heb je haast ofzo.
JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:12:
[...]

zit net een middag hiero!
Geregistreerd op Sunday 03 June 2001 17:22
Yeaahh right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus? Denk je dat ze er nog tijd voor heeft dan?

Met zo'n rant (~woedeaanval) kom je volgens mij nergens meer aantoe. Ik snap het hele probleem alleen niet. Er staat toch duidelijk in alle categorien onder de Index altijd minimaal een stuk of 2 à 3 faqs met (eerst dit lezen!!) er achter.

Niet meteen geholpen worden betekent neem ik aan niet dat je meteen mag gaan tieren, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Great minds think alike ;)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Is cool he, van dingen die gezegd worden het tegendeel bewijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier noooooooit! ik kreeg alleen laatst van iemand door als je je case wil laten zien meot je dat hier doen wist ik veel dat ik allang gerigistreerd sta
mag jij zoeken anar eerder geplaatste topics van mij?

nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:14:
[...]

ik zit hier noooooooit! ik kreeg alleen laatst van iemand door als je je case wil laten zien meot je dat hier doen wist ik veel dat ik allang gerigistreerd sta

nix
Eigen gasten boek bouwen hoe????
Hoe Maak Je Je Eigen Gastenboek???

ajb.. :)

en casemoddings mogen best geplaatst worden, maar er worden wel bepaalde eisen gesteld aan de beginpost, zodat je niet 50x "ooooh wat mooi!!!" krijgt.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door gorgi_19 op 20-01-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:14:
[...]

nix
Eigen gasten boek bouwen hoe????
Hoe Maak Je Je Eigen Gastenboek???

Alstu.

LOL Gorgi :P

[ Voor 9% gewijzigd door Saekerhett op 20-01-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:14:
[...]

nix
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/26852

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 posts in cme.. dus denk ik geen

voor de rest waren het alleen maar eigen topic's/vragen..

Danielle als je niet de moeite wilt doen om de regels te lezen of te begrijpen vraag ik me eigenlijk af wat wij als users aan jouw hebben.. Dit is een forum voor iedereen maar dat wil nog niet zeggen dat je ook zomaar alles kunt gaan posten anders zou het een zooitje worden hier.

Dus probeer je gewoon even aan ons aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Saekerhett schreef op 20 January 2003 @ 21:14:
[...]

Is cool he, van dingen die gezegd worden het tegendeel bewijzen ;)
Al eens serieus gedacht over een baan als advocaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:57

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

blackd schreef op 20 January 2003 @ 21:04:

[...]

Je verzint ze ook waar we bij staan :z
dewd ik heb een bureaustoel hoor :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:13:
serieus? Denk je dat ze er nog tijd voor heeft dan?

Nee ;). Maar ik hoopte dat ze misschien zou begrijpen dat de andere tweakers ook maar mensen zijn, die soms vragen stellen, en soms dingen beantwoorden, maar niet de hele dag klaarzitten om alleen maar antwoorden te geven aan mensen die alleen maar vragen stellen. Misschien was het te hoog gegrepen ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dit is niet heel erg duidelijk.

ennuh ookal ben je een meisje arogantie niveau is erg hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 20 januari 2003 @ 21:16:

[...]

Nee ;). Maar ik hoopte dat ze misschien zou begrijpen dat de andere tweakers ook maar mensen zijn, die soms vragen stellen, en soms dingen beantwoorden, maar niet de hele dag klaarzitten om alleen maar antwoorden te geven aan mensen die alleen maar vragen stellen. Misschien was het te hoog gegrepen ;).
Yep, we helpen graag, maar zijn geen Helpdesk. (zelfs HlpDsK niet, of hoe je t ook moge schrijven... toch s opletten :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
alexandervisser schreef op 20 January 2003 @ 21:16:
[...]

Al eens serieus gedacht over een baan als advocaat ;)
Nej eerlijk gezegd nie :P

Maarre, pleur dit topic aub dicht, goed communiceren lukt toch niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Saekerhett op 20-01-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik met die zooi van gastenboeken enzo? denk je dat ik niet weet hoe ik een gastenboek moet maken hallo ik ben niet dom ofso! en weet je wat als je hier niet welkom bent ofso maakt dan geen forum aan!
delete mijn accoutn maar want heb geen zin om hier nog te zitten! of wat te posten want er word alleen maar moeilijk gedaan beetje spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

Danielle: misschien een idee om dit topic even te laten rusten en de e-mail van AcouSE af te wachten? Je bent nogal oververhit nu, lijkt het wel en ik denk dat je nu alleen maar kwaad bloed nog kan zetten.

Over de topics: dat waren topics, destijds geopend door jou. Die kan je vinden door op je naam te klikken. In het verleden (lees: 2001) heb je deze in PW geopend.

Of er moeilijk wordt gedaan... Jij zegt een aantal dingen, welke niet correct blijken te zijn. Een reactie binnen 3 uur lijkt me ook niet eerlijk om te verwachten; AcouSE doet het vrijwillig en heeft nog andere verantwoordelijkheden naast GoT. Binnen 48 uur is ook een normale responsetijd, lijkt me.

[ Voor 62% gewijzigd door gorgi_19 op 20-01-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 15:28

JdM

Humbled

ik heb deze draad ff doorgelezen :| , phew wat een heftige frustraties zeg, chill, is inderdaad beter voor je hard, als het hier toch zo *** is , post/lees je toch gewoon niet meer :? , doe iets aan je relaxatie-niveau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Als je even dimt, je topic nog even doorleest en bedenkt wat er fout is gegaan.. Even in je achterhoofd houd dat de gemiddelde tweaker een aan rust-verslaafde n3rd is en geen zin heeft in commando's, geschreeuw en eisen dan zou het nog eens goed kunnen komen...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saekerhett schreef op 20 January 2003 @ 21:17:
[...]

Nej eerlijk gezegd nie :P

Maarre, pleur dit topic aub dicht, goed communiceren lukt toch niet.
Eeej , niet stiekem een HK-niveau van maken.... ist te serieus voor :P.

Wow, hoe bedoel je op de verkeerde reageren. skoezie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:48
Volgens mij missen een paar mensen hier de huiskamer want er wordt behoorlijk off-topic gereplied.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:19:
[...]

Eeej , niet stiekem een HK-niveau van maken.... ist te serieus voor :P.
Daarom zeg ik ook: pleur dicht :P

Denk je echt dat dit een serieuze discussie kan worden? :+

Ok, kan gebeuren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 20-01-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saekerhett schreef op 20 januari 2003 @ 21:20:
[...]

Daarom zeg ik ook: pleur dicht :P

Denk je echt dat dit een serieuze discussie kan worden? :+
zie vorige reply

maaruh... met zo'n topictitel? Neh..

Leuk dat kwoten, maar wel verwarrend.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:16:
[...]

5 posts in cme.. dus denk ik geen

voor de rest waren het alleen maar eigen topic's/vragen..

Danielle als je niet de moeite wilt doen om de regels te lezen of te begrijpen vraag ik me eigenlijk af wat wij als users aan jouw hebben.. Dit is een forum voor iedereen maar dat wil nog niet zeggen dat je ook zomaar alles kunt gaan posten anders zou het een zooitje worden hier.

Dus probeer je gewoon even aan ons aan te passen :)
.

ik post niet alles zomaar! die casemod is gewoon minder dat dat dicht gegooid word!

staan nog meer van die topics met awp mod enzo die blijven wel open en mijnes word dicht gedaan omdat andere inrelevante dingen poste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal postings 76

Wat weet jij nou van de HK :?

Pit heb je wel :) zal je later goed van pas komen alleen nog beetje veel lezen (FAQ) en tot 1000 tellen voor je je gal uitspuwt :D

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Zoals Sepans het al eerder deed:

Kan de HK en het maken van lullige opmerkingen tegen Danielle stoppen onder deze streep? (En direct ook de opmerkingen over deze draad op slot doen? Daar wordt aan gewerkt. Zullen we het woord verder laten aan degenen die ermee te maken hebben? (Ja ik ga dus ook mn mond houden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NitroX_infinity schreef op 20 January 2003 @ 21:19:
Volgens mij missen een paar mensen hier de huiskamer want er wordt behoorlijk off-topic gereplied.
Dat heb je heel goed gezien ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:21:
[...]
.

ik post niet alles zomaar! die casemod is gewoon minder dat dat dicht gegooid word!

staan nog meer van die topics met awp mod enzo die blijven wel open en mijnes word dicht gedaan omdat andere inrelevante dingen poste!
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:21:
Aantal postings 76

Wat weet jij nou van de HK :?
Lees ff pagina 1 of 2 ergens, ze had het 'van anderen gehoord'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 21:18:
wat moet ik met die zooi van gastenboeken enzo? denk je dat ik niet weet hoe ik een gastenboek moet maken hallo ik ben niet dom ofso! en weet je wat als je hier niet welkom bent ofso maakt dan geen forum aan!
delete mijn accoutn maar want heb geen zin om hier nog te zitten! of wat te posten want er word alleen maar moeilijk gedaan beetje spijtig
Lol, dat heb je waarschijnlijk dus ZELF uitgezocht nadat je hier te horen hebt gekregen dat je moest ZOEKEN. Ownee, je hebt nog een antwoord gekregen ook toen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Danielle, mail de mod die hem gesloten heeft even, praat met hem alles uit, deze overhitte discussie hier in LA werkt alleen tegen je. de mod kan je vast ook tips geven om te voorkomen dat je topic wordt gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LA -> HK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En dicht :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hmmm... waar gaat dit is godesnaam over? Waarom moet ik mijn mods ontslaan?

Danielle: wellicht heb je een paar dingetjes over het hoofd gezien; ik stel voor dat je even afkoelt en morgen er nog eens met een frisse blik tegenaankijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mja.. kan ook
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.