Zwaar modweer in politiek Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
De politieke ICT poll wordt is qua reacties en moderaties een beetje teveel een gevolg gewoorden van wat mensen zelf stemmen ofterwijl moderatiegedrag gebaseerd op de eigen mening in plaats van objectiviteit. Het is lastig om daar goed te modden maar toch is het noodzakelijk dat daar nog eens even heel objectief doorheen wordt gewandeld.

* KeX is bijzonder geïnteresseerd in feedback over de reacties/scores van zijn collega's modmensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Naar mijn mening is politiek toch een apart iets, je kan niet zomaar iets naar beneden modden omdat je ergens niet mee eens bent, of echt een waarde geven aan een posting. naar mijn mening kan alles onderbouwd op 2 sluiten, en flames op -1 niet onderbouwde reacties naar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Teckna schreef op 20 January 2003 @ 20:30:
Naar mijn mening is politiek toch een apart iets, je kan niet zomaar iets naar beneden modden omdat je ergens niet mee eens bent, of echt een waarde geven aan een posting. naar mijn mening kan alles onderbouwd op 2 sluiten, en flames op -1 niet onderbouwde reacties naar 1
Yep, maar dan wel waarom de partij goed is voor ICT en niet dat partij x zo'n lekker wijf heeft als lijsttrekker.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:23

botoo

💀 too old to die young

Welke politieke partij vind jij het meest ICT-vriendelijk
* botoo zou eerst eens willen weten wat er met die vraag bedoeld word :/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

botoo schreef op 20 January 2003 @ 23:31:
Ik neem aan dat ze bedoelen welke partij volgens jou het beste is voor de algehele ICT branche.

Alleen is het jammer dat ICT helemaal niet op de agenda's staat, ze geven liever een miljoentje uit aan een kansloos project dan aan de ICT.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
botoo schreef op 20 January 2003 @ 23:31:
Met die vraag sla je al een aklige roestige spijker precies op el kop. Als je daar nou eens bij optelt dat bijna el tweakertje geen antwoord op die vraag heeft. Daarom maar vote wat hij van plan is te gaan stemmen en vervolgens alles wat niet zijn partijkeuze negatiever mod dan dat wat wel zijn partijkeuze is, é voila zo stond/staat de draad erbij. Slechts met een a-politieke gezonde dosis objectief verstand valt er dan dus te modden. Je hoeft dan nog niet eens de partijprogramma's te kennen, maar slechts de helende zeis der objectiviteit te laten werken op de grootste algemene meningen. En de afwijkende meningen die zonder troll of vlam gebracht worden moeten zoals gewoonlijk weer uit de haringkelders gevist worden. Bij dit alles dient de echte politieke propaganda weer omlaag te worden gemikt en de offtopics met een schuin oog te worden bekeken. Dat was ongeveer mijn gevoel tijdens het doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op 21 January 2003 @ 01:37:

Alleen is het jammer dat ICT helemaal niet op de agenda's staat, ze geven liever een miljoentje uit aan een kansloos project dan aan de ICT.
Da's niet waar. Sommige partijen besteden er wel aandacht aan. Overigens is dat ook gepost in dat topic. Iig GL/SP/D66 hebben wel een ICT-agenda (m.i. nog goeie ook :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade heeft zich eigenlijk heel erg bewust uit dat draadje gehouden :/

Ik kon mezelf er gewoonweg niet toe zetten om die draad te gaan modden

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten al die discussies over Linux wel? 't Zijn goede reacties, true, maar ze reageren totaal niet op het nieuwsbericht...Kan iemand mij ff wat inzicht verschaffen voordat ik mijn 93 (weinig :() modpuntjes ga gebruiken?
Pagina: 1