Toon posts:

DVD werkt niet branden met studio 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het pakket studio 8
van pinnacle nu heb ik een dvd gebrand. In de dvd speler van mijn buurvrouw werkt het perfect (LG) maar in een andere dvd speler grundig xenaro werkt hij niet.

De speler is wel dvd+r compatible. Ik snap er niks van. Wie helpt me met antwoorden op de site van pinnacle zie ik ook door de bomen het bos niet.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk ook eens op www.vcdhelp.com, daar staat een lijst met dvd spelers en wat ze aan kunnen. Wellicht is ie toch niet dvd+r compatible?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 20 januari 2003 @ 20:22:
Kijk ook eens op www.vcdhelp.com, daar staat een lijst met dvd spelers en wat ze aan kunnen. Wellicht is ie toch niet dvd+r compatible?
Ja dergelijke dingen zoek ik wel eerst uit voor dat ik post hij is compatible.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmm, dan wordt het lastig. En als je Studio alleen de DVD content laat maken (create DVD but do not burn) en dat dan met Nero naar een DVD branden? Als het dan wel werkt ligt het aan de manier waarop Studio DVD's maakt. Daar schijnt nogal het een en ander over te doen te zijn, zie het Pinnacle forum. Ik gebruik zelf ook Studio 8, maar brand altijd met Dazzle DVD Complete.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.