Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powerswitch naar de kloten, creatieve reparatie mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Al een hele tijd geleden heb ik eens per ongeluk m'n powerswitch van m'n kast opgefikt (per ongeluk op de pc-speaker aangesloten, stond ook zo heerlijk aangegeven :) ). Die kast ligt nu te rotten onder m'n bed maar is voor de rest nog hartstikke OK (Aopen Hq45).

Heeft een van jullie casemodders onder ons een leuk idee om zelf er weer een nieuwe switch op te maken? t' hoeft natuurlijk niet per se een drukknop te zijn, maar kan natuurlijk ook een authentieke hendel zijn (al gaat die niet automatisch terug)...

Ik ben niet echt een dikke techneut ofzo, daarom vraag ik aan jullie of er iemand ideeen heeft.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Digital-DNA schreef op 20 January 2003 @ 20:11:
Al een hele tijd geleden heb ik eens per ongeluk m'n powerswitch van m'n kast opgefikt (per ongeluk op de pc-speaker aangesloten, stond ook zo heerlijk aangegeven :) ). Die kast ligt nu te rotten onder m'n bed maar is voor de rest nog hartstikke OK (Aopen Hq45).

Heeft een van jullie casemodders onder ons een leuk idee om zelf er weer een nieuwe switch op te maken? t' hoeft natuurlijk niet per se een drukknop te zijn, maar kan natuurlijk ook een authentieke hendel zijn (al gaat die niet automatisch terug)...

Ik ben niet echt een dikke techneut ofzo, daarom vraag ik aan jullie of er iemand ideeen heeft.
ik heb laatst een hand vol van die knoppen gekocht bij Explorer in almelo

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 21:45
Powerknop opgeblazen??? Wat jij gedaan hebt is gewoon een hard kortsluiting gemaakt met je powerknop als ik dit zo lees. Daar hoort-ie gewoon tegen te kunnen! Je moederbord daarintegen zal het minder leuk vinden!!

Dat dan weer wel......

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zo'n switchje kan je bij elke electronica boer halen, kost je amper iets (behalve de kast uit elkaar halen en de switch wisselen).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Alles wat maar contact maakt moet in principe werken. Ik denk dat je het beste gewoon zelf iets leuks kan vinden, ipv dat wij hier alle mogelijke contacten gaan opsommen.

Succes!

Dit topic is gesloten.