Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Een goed alternatief is de Chieftec Dragon/scorpion serie. Ook bigtowers met veel bays en niet duur, bij alternate kost de Dragon 01W slechts 99 euro
Perfect-Systems Daar heb ik hem 21/12/2002 besteld. En vorige week kreeg ik te horen dattie mogelijk niet geleverd kon worden, en dat ik beter een andere kast uit kon zoeken.
A's-Choice Die zouden nog ff met de leverancier checken. En ook wattie zou kosten, want hun website prijzen kloppen voor geen kant (alsdus hunzelf)
Salland Automatisering Niet op voorraad.
Magic Bytes Error 403
En daarna worden ze in ene vet duur. Zal eens kijken naar de Chieftec Dragon series
EDIT
Zo te zien krijg je niet echt mooi fans op de voorkant van die Chieftec. Die zijn me al veels te mooi vormgegeven...
[ Voor 12% gewijzigd door Super Snackman op 20-01-2003 20:19 ]
je zal dus waarschijnlijk geluk moeten hebben dat er misschien nog ergens 1tje staat...
Multimonitor is relax :P
welke bedoel je dan? want ze zijn er ook zonder deurtje heSuper Snackman schreef op 20 januari 2003 @ 20:18:
EDIT
Zo te zien krijg je niet echt mooi fans op de voorkant van die Chieftec. Die zijn me al veels te mooi vormgegeven...
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Maar als jij zo'n kast hebt: is het ez om 3 fans nog onderin te plaatsen, met fanducts aan de voorkant
http://www.chieftec.com/products/dragon/da01w.htm
Heeft allemaal ribbels onderaan. Daarom koos ik ook voor de aopen hx08. Lekker plat. Niet zo moeilijk te bewerken. Zeker voor een leek als ik.
[ Voor 40% gewijzigd door Super Snackman op 20-01-2003 20:29 ]
1 fan aan de voorkant is genoeg hoor (evt ook nog een achter de hd's), je kan beter een hoop fans aan de achterkant doen, boven of onder de voeding.Super Snackman schreef op 20 January 2003 @ 20:27:
Ik bedoel, aan de onderkant komt er iets ''uit'' de kast naar voren zetten.
Maar als jij zo'n kast hebt: is het ez om 3 fans nog onderin te plaatsen, met fanducts aan de voorkant
Als je namelijk zo veel intake doet krijg je een slechte airflow.
Hier kan je dus de binnenkant ook een beetje zien:
http://www.chieftec.com/p...station/Fulltower-tmp.htm
Verwijderd
Ik heb hem aangekocht bij A's Choice maar met alle respect, ik heb echt wel niets anders dan last gehad.
Er werden voortdurend e-mails over en weer gestuurd zonder dat een van beide partijen ook maar iets kreeg.
Ook staat er op de site 110 euro met 10 euro verzendingskosten (wij verzenden ook in België) maar dan later belt die man mij dat er voor verzending naar België 24€ moet gerekend worden.
Blijkbaar is die case niet erg in trek in Nederland want hij bood zelfs aan om hem van Nederland hier bij mij in België thuis te leveren nadat ik gezegt had dat ik €24 teveel vond.
Of misschien zijn jullie Hollanders gewoon zo een vriendelijke mensen
En die case is alleszins toch prachtig te modden hoor. Ze is namelijk zo recht als het maar kan zijn. Plaats voor fans, windows, LCD's en weet ik wat meer genoeg!
In de Chieftec Big-towers kun je aan de voorkant standaard al 3 fans kwijt. 2 in de HDD-racks en één er onder. Onder de voeding kunnen 2 en boven de voeding nog een 92mm fan. Daarnaast kun je in de wat luxere (kleurigeSuper Snackman schreef op 20 januari 2003 @ 20:32:
Omdat mijn harde schijven extreem warm worden, laat ik langs de bay met harde schijven lucht waaien. 3 fans op de voorkant, 2 fans op de bovenkant.
Verwijderd
Heb je meteen meer plaats voor een window of fans aan de zijkant zonder dat die lelijke bays in de weg hangen.
Verwijderd
Ik moet gewoon nog wat afwerken, wat fans opgestuurd krijgen (kut-Wallabie!) en een camera van iemand kunnen aftroggelen.
Alleen jammer dat de DA-01W inclusief voeding 40 euro meer kost dan de Aopen
Hoeveel HD's kan ik nu aan de voorkant van deze kees plaatsen, achter die 80mm fan mont? Dat wordt me nog niet helemaal duidelijk. 2/3/4 ??
[ Voor 22% gewijzigd door Super Snackman op 20-01-2003 20:54 ]
Verwijderd
DE HQ08 is nl. gewoon hetzefde als de HX08 enkel de voorkant is anders..
Ik kan het weten ik heb er 2 naast elkaar staan. en volgens de manual kan de voorkant van de HX08 ook op de HQkast... proberen.. *KLIK* ja hoor! werkt!
ALs ze nou een voorkantje hebben liggen ben je klaar
Magoed zal morgen eens mailen idd
Kheb er ook een en ik zoek nog een kastje voor m`n 2e pc
Is ook een mooie big-tower imho.
Soms dezelfde die op de PC-Dump stond?Chainsaw schreef op 20 januari 2003 @ 21:55:
ik heb er een op de afgelopen HCC gehaald voor 40 euro, maar ben de naam kwijt van die winkel
Dat was L.C.S. Automation. (heb hier de bon voor me liggen)
http://www.lcs-automation.nl
Daar waren ze 49 Euro.
Één maar: Er zat geen 300 Watt voeding in maar een 235 Watt. Wel AOpen overigens. Boeit me op dit moment weinig want er zit een K6-2 350 in met maar 1 schijf en 1 cdrom.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Dan is de minimale 100 in de pricewatch wel heeel erg extreem hoog gegrepen. Maar zo snel op de site vind ik die kast niet terug, dus dat zal wel een eenmalige 'weggeef' actie zijn geweest.
Hoe werkt dat klepje op de voorkant van de H700. Daar zitten 2 USB-poortjes achter ofzow?
En nog iets. Is dat deurtje op de Chieftac Dragon DA01 niet MEGA MEGA irritant. ZEkers nu ikeen LCD en een reobus in me pc ga donderen... ? Ik vraag dit omdat Perfect Systems alleen met deurtje heeft. En ik heb al wat dingen bestelt bij PF, dus zou het fijn zijn als dat samen kon gaan. Maja de hele lol van je LCD is in ieder geval weg.
En waarom is de DA01-W DUURDER dan de DA01-W D?? (zonder deur / met deur)
[ Voor 47% gewijzigd door Super Snackman op 21-01-2003 08:32 ]
Is het I/O klepje op de voorkant van de H700 makkelijk weg te modden. Helemaal wegzagen, en dan fanduct met fan op die plek. En verder als de HD's bovenin hangen, wat is dan een verstandige airflow in je kast? Ik weet niet hoe warm die lucht is die er weer uit moet, maar als dat allemaal langs die HD's moet...
[ Voor 13% gewijzigd door Artje op 21-01-2003 16:23 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 21-01-2003 18:22 ]
Ik ben bang dat je dan bedrogen uitkomt, zo ziet de binnenkant eruit.Super Snackman schreef op 21 januari 2003 @ 09:12:
Is het I/O klepje op de voorkant van de H700 makkelijk weg te modden. Helemaal wegzagen, en dan fanduct met fan op die plek.

Je moet dus het hele mechanisme dat de front klemt/vasthoudt eruitzagen om er een fanduct in te plaatsen.
Is denk ik ook restpartijtje geweest, met 235 Watt voeding zoals ik al zei.Super Snackman schreef op 21 januari 2003 @ 06:11:
49 euro !?!
Dan is de minimale 100 in de pricewatch wel heeel erg extreem hoog gegrepen. Maar zo snel op de site vind ik die kast niet terug, dus dat zal wel een eenmalige 'weggeef' actie zijn geweest.
Mijn eerste HX08, met 300W, heb ik in 2000 ook voor fl 220 gekocht.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
(Volgens Aopen)De HX-serie is geheel uit de handel, en de opvolger van de HX-serie is de HQ-serie.
[ Voor 7% gewijzigd door Super Snackman op 22-01-2003 06:21 ]
Dat klopt ook ja..Super Snackman schreef op 22 januari 2003 @ 06:21:
OH jah, toch nog ff over de HX08:
[...]
(Volgens Aopen)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done