nee gefopt, vraag me eigenlijk af waar de hele molice modforce is gebleven, het is in tijden niet zo stil geweest, oja om het toch nog een beetje ontopic te houden, op deze url is nog wat modforce nodig, schroom vooral niet om hier je bevindingen te posten.
me zal eens gaan kijken
alles is daar ongemod ????
alles is daar ongemod ????
[ Voor 40% gewijzigd door spook op 20-01-2003 20:04 ]
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
hee, ik geef in een keer een link voor op dit moment 20 berichtenMadMarky schreef op 20 januari 2003 @ 20:06:
Anders geef je effe de link van een nieuwsbericht, en niet van een moderatie overzicht![]()

Ik geef toe!...
Ik ben weer aan de Urban Terror en niet echt aant modden
. Ik hoop zo snel mogelijk een goede balans te vinden want dit kan ik niet maken
.
Ik ben weer aan de Urban Terror en niet echt aant modden
Ik zit ook te veel UT te spelen, oftewel Unreal Tournament in mijn gevalJimmy Pop schreef op 23 januari 2003 @ 22:43:
Ik geef toe!...
Ik ben weer aan de Urban Terror en niet echt aant modden. Ik hoop zo snel mogelijk een goede balans te vinden want dit kan ik niet maken
.
Ik zou binnen 2 weken adsl moeten krijgen waardoor ik continue online ben. Zal dan wat meer gaan modden want nu is het triest. Ik mod nog wel als ik iets echt scheefs zie maar het kan wel ff wat harder eigenlijk...
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
geen nieuws _kan_ goed nieuws zijn . . .
maar het kan ook weer de perodieke modlusteloosheid zijn die een beetje heerscht
maar het kan ook weer de perodieke modlusteloosheid zijn die een beetje heerscht
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

dit om wat stimulans te geven richting het modden,
botoo, het is de modlusteloosheid die is ingetreden,
silentsnow
Ehm, ik ben al meer dan een week bezig de keuken van Spice mee te modden en heb ook al zolang niet meer gemod.
Mijn gemiddelde van meer dan 1000 uitgedeelde modpunten per week is dan ook danig ingezakt.
't Kan enig effect gehad hebben op de modqueue....
Enfin, ik ben uitgemod bij Spice, aan 't modden maar weer.
Mijn gemiddelde van meer dan 1000 uitgedeelde modpunten per week is dan ook danig ingezakt.
Enfin, ik ben uitgemod bij Spice, aan 't modden maar weer.
*bekent schuld*
Ik mod als een oud wijf met straatvrees en een dubbele hernia.
Ik mod als een oud wijf met straatvrees en een dubbele hernia.
* Renegade mod eigenlijk nog wel regelmatig, alleen gaan er wat minder punten doorheen dan eerder 
Komt onder andere doordat ik wat meer bezigben op GoT, maar ik probeer nog steeds dagelijks te modden
Komt onder andere doordat ik wat meer bezigben op GoT, maar ik probeer nog steeds dagelijks te modden
[ Voor 3% gewijzigd door Renegade op 25-01-2003 13:43 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1