Toon posts:

Nokia 3650 te koop maar niet te verkrijgen???

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op pricewatch van tweakers.net is de nokia 3650 te koop bij 4 verdelers.

Ik mailde ze alle 4, 2 ervan mailden terug met de mededeling dat ze hem voorlopig nog niet kunnen bekomen van hun verdeler.

Ik woon in België en in mijn winkel spreekt men over April. Ik heb dringend een nieuwe gsm nodig en ik heb mijn gedachten gezet op deze omdat hij veel functies vermengd die andere gsms elk apart hebben. Plus de prijs valt goed mee.

Weet iemand waar ik deze gsm in het blauw kan bekomen in Nederland? Iemand die hem wel in huis heeft of ergens waar ik er kan omgaan met de wagen dicht bij de grens ofzo?

Ik vind het toch raar dat hij bij pricewatch staat maar dat hij niet te verkrijgen is. Kan iemand mij hierbij helpen?

MVG

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 13:52
Er staan wel meer dingen in de pricewatch die nog niet echt te verkrijgen zijn hoor.
Misschien is dat hele ding gewoon niet leverbaar/uitgebracht?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hij is nog niet uit, hier niet en in belgie niet en dat zal idd nog wel eventjes duren.
Topic "bumpen" is niet gewenst hier op got, athans niet binnen 24 uur nadat je topic is geopend.
Je topic bumpen na een ruime 45 minuten is dan ook niet conform de regels die dit forum gesteld heeft

39

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Welkom, SPEEDMAN
Homedisc schreef op 20 January 2003 @ 20:49:
hij is nog niet uit, hier niet en in belgie niet en dat zal idd nog wel eventjes duren.
Topic "bumpen" is niet gewenst hier op got, athans niet binnen 24 uur nadat je topic is geopend.
Je topic bumpen na een ruime 45 minuten is dan ook niet conform de regels die dit forum gesteld heeft
en groeten ook niet
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Lees de FAQ

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 20-01-2003 21:14 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
sorry dit wist ik niet.
Zijn jullie altijd zo beleefd of is het omdat ik een Belg ben. Allicht het laatste. Toch bedankt voor de snelle en vriendelijke reply.
DOEI

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
nee ze zijn hier helaas altijd zo vriendelijk..

• The Dolf
  • Niet online
Ginz schreef op 20 January 2003 @ 21:09:
Welkom, SPEEDMAN

[...]

en groeten ook niet

[...]

Lees de FAQ
En mierenneuken ook niet >:)

bdw, je had nog moeten klagen om het onnodig schoppen van het topic :P

[ Voor 15% gewijzigd door The Dolf op 20-01-2003 23:15 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
maw gewoon wachten op die foon, dus
ok zal ik doen

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 23:08:
sorry dit wist ik niet.
Zijn jullie altijd zo beleefd of is het omdat ik een Belg ben. Allicht het laatste. Toch bedankt voor de snelle en vriendelijke reply.
DOEI
kan gebeuren, je kan tenslotte niet alles weten ;) :)
Mensen reageren echt niet zo omdat je toevallig belg bent hoor, maar het kwam overduidelijk in je posts naar voren dat je de FAQ niet goed genoeg gelezen had en daar attenderen sommige users elkaar op.

Hopelijk kun je toch nog op tijd een passend model vinden naar je wensen, succes :)
Bad_Karma schreef op 20 January 2003 @ 23:12:
nee ze zijn hier helaas altijd zo vriendelijk..
zeer nuttige informatie voor deze topic, bedankt voor je bijdrage :/
Nog meer te klagen? open dan een topic in LA ofzo..

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 20-01-2003 23:24 ]

39

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 19:57:
Op pricewatch van tweakers.net is de nokia 3650 te koop bij 4 verdelers.

Ik mailde ze alle 4, 2 ervan mailden terug met de mededeling dat ze hem voorlopig nog niet kunnen bekomen van hun verdeler.
Heb je ook al wat terug gehad van "GSM dealer" die in ook in de pricewatch staat vermeld? op hun site www.gsmdealer.nl zeggen ze namelijk het volgende: "Op dit moment zijn wij de eerste in Nederland die de Nokia 2100 en Nokia 3650 kunnen leveren!"

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
Homedisc schreef op 20 January 2003 @ 23:21:
[...]

zeer nuttige informatie voor deze topic, bedankt voor je bijdrage :/
Nog meer te klagen? open dan een topic in LA ofzo..
Ik gaf antwoord op zijn laatste vraag en de enige die tot nu toe iets heeft gezegd waar speedman wat aan heeft is sjoerdo

Verwijderd

Topicstarter
sjoerdoe bedankt voor je leuke reply,
idd ik mailde hen , maar hun leverancier kon het niet leveren en kon ook niet zeggen wanneer die geleverd wordt, niemand kan het precies zeggen. Mijn winkel waar ik vroeger altijd kocht zegt dat ik meot wachten tot in april eer die hier uitkomt en dat vind ik overdreven. Ik wil hem echt badly.

Verwijderd

Topicstarter
dit zei gsm dealer :
Geachte,

Het toestel is op dit moment zeer slecht leverbaar en wij hebben uw bestelling in backorder gezet. Zodra hij leverbaar is krijgt u dit direct te weten!

P. Herps
GSM Dealer

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb ook al uit verschillende hoeken gehoord dat het misschien april word, maar dat vind ik toch echt vaag, want alles wees ernaar uit dat het begin(lees januari/februari... maybe maart) van 2003 zou worden, maar het wil niet echt op schieten.... Ik ben ook benieuwd naar wanneer die andere new phones echt leverbaar worden, heb al sommige sites gezien die zeggen dat ze 6100 al kunnen leveren :? maar of daar iets van waar is ... de 2100, 5100 zouden ook eigenlijk snel moeten komen, naar wat ik gehoord heb, de 6800 en de 7250 daarvan had ik juist meer vernomen dat die pas in begin 2e kwartaal (april) zouden komen...
Het is altijd maar gissen bij deze gewilde telefoons, dus er zit niets anders op... dan te wachten
Had trouwens ff na gevraagd bij phone house en 3650 stond al in het systeem, met prijs kaartje er al aan... kweet niet of dat echt iets betekend want nokia moet uieindelijk leveren...

Over iets anders ben benieuwd hoe dat gaat worden met die videos van de 3650, want de software die er op staat maakt het mogelijk om een video toe te voegen aan een MMS maar de MMS netwerken(ben, o2, Vodaphone) ondersteunen nog geen video, ik vraag me af of dat echt niet werkt, of dat gecontroleerd word welke bestanden bij zon mms worden verstuurd, of dat een netwerk alleen maar controleert op de grote van zon MMS zodat ie niet over het limiet van het aantal KB gaat (o2 is 30KB, ben dacht ik 50 KB, vodaphone weet ik niet) zouden trouwens niet lange videos worden als je kijkt naar de maximale grote van een MMS die de netwerken hebben ingesteld....

Verwijderd

Video kan allang op bijv. de 7650 met speciale applicaties die je er zelf op kunt zetten. Kwaliteit is vrij matig.

Voor mij overigens geen 3650, heb je dat toetsenbord wel eens bekeken? Het is net een draaischijf. Alle toetsen zitten op een andere plaats dan je gewend bent. Onhandig en bijvoorbeeld onbruikbaar voor SMS. Verder is ie veel te groot en te zwaar.

Kortom, meer voor de show dan om echt te gebruiken. P800 van Ericsson is beter qua functionaliteit, Panasonic qua formaat/gewicht.

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
speedman, trek het je niet aan, mensen kunnen je idd gewoon attenderen op de regeltjes, en soms voelen ze zich über als ze daar de kans toe krijgen. ik heb dat zelf ook een beetje, maar goed,

waarom wil je de 3650? speciale reden? je kunt als je toch moet wachten net zo goed wachten op een beter toestel, of een andere nemen. nofi, maar de 3650: :/
wat zoek je in een toestel? als je zo desperaat een toestel nodig hebt, wacht dan niet en neem er een die beter is of net zo voldoet aan de eisen. waar ga je hem voor gebruiken behalve bellen, wat moet ie echt hebben? waar moet ie in de toekomst wel mee mee kunnen gaan? moet ie de show stelen? of niet?

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 02:23:
Video kan allang op bijv. de 7650 met speciale applicaties die je er zelf op kunt zetten. Kwaliteit is vrij matig.
.
Ik ben me bewust van het feit dat je met je 7650 kunt filmen, en welke kwaliteit dat opleverd, dat was ook niet mijn vraag. Kijk als je zon filmpje opneemt kun je hem niet toevoegen aan een MMS bij de nokia 7650, bij de 3650 moet dit wel kunnen, maar wat gaat het netwerk er vervolgens mee doen dat was mijn vraag...

De reden dat ik graag de 3650 (naast mijn 7650) wil hebben, is omdat de 7650 ieen hele relaxte smartphone is maar heeft zo een paar tekortkomingen die 3650 niet heeft: Ondersteuning voor bluetooth(niet alleen data meer) dit is zeker mooi omdat dit een wat loggere telefoon is, langere battery life, triple band(tis meegenomen, ook al was die dual kocht ik hem nog), en de reden waarvoor ik hem moet hebben is MMC.... dan zijn de mogelijkheden dus echt stuk groter als bij de 7650.... ff 128 MB erbij en hup... kom maar op met je proggies :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
Topicstarter, niet kicken binnen 24 uur. Groeten is ook niet nodig, en gebruik aub de Edit knop: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

Hij is gewoon nog te nieuw om al (goed?) leverbaar te zijn. Niets aan te doen, gewoon even geduld hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.